قرارداد همیلتون با تیم فرمول یک مرسدس بنز، تمدید شد

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
تیم فرمول یک مرسدس بنز در نهایت قرارداد خود را با لوئیس همیلتون به مدت دو سال دیگر تمدید کرد؛ مبلغ این قرارداد ۳۵ میلیون دلار در سال خواهد بود.
تبلیغات

تیم فرمول یک مرسدس AMG پتروناس موتوراسپرت اعلام کرد که قرارداد لوئیس همیلتون راننده انگلیسی خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرده است. به این ترتیب همیلتون در فصل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز در تیم فرمول یک مرسدس بنز باقی خواهد ماند. دستمزد سالانه همیلتون ۳۵ میلیون دلار خواهد بود که با اضافه شدن پاداش‌ها به ۴۶ میلیون دلار نیز می‌رسد. انتظار می‌رود که به زودی قرارداد والتری بوتاس نیز با این تیم تمدید شود، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نشده است.

Lewis Hamilton Mercedes-AMG formula 1 / لوئیس همیلتون مرسدس AMG فرمول یک

همیلتون در سال ۲۰۱۳ به تیم مرسدس بنز پیوست و از آن زمان تاکنون با این تیم سه عنوان قهرمانی جهان و ۴۴ پیروزی در مسابقات گرندپری فرمول یک به دست آورد. هشت فصل حضور همیلتون در مرسدس، طولانی‌ترین دوره برای همراهی یک راننده با تیم‌های فرمول یک به شمار می‌رود.

Lewis Hamilton Mercedes-AMG formula 1 / لوئیس همیلتون مرسدس AMG فرمول یک

راننده انگلیسی مرسدس بنز اولین رانندگی خود را در سال ۲۰۰۷ در رقابت‌های فرمول یک انجام داد و پس از مایکل شوماخر با مجموع ۶۵ پیروزی، در جایگاه دوم ایستاده است.

همیلتون در مورد امضای این قرارداد گفت:

این قرارداد بیش‌تر جنبه تشریفاتی داشت؛ زیرا من و توتو ولف در تمام طول زمستان در مورد آن صحبت کرده‌ایم. بنابراین امضای رسمی کاغذهای قرارداد و اعلام آن، بیش‌تر برای رعایت رسومات معمول است. هرگز در هیچ تیمی به اندازه مرسدس بنز، تا این حد خوشحال نبوده‌ام. 
Lewis Hamilton Mercedes-AMG formula 1 / لوئیس همیلتون مرسدس AMG فرمول یک

توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس بنز عکسی از قرارداد سفید لوئیس همیلتون در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد تا امضای قرارداد تمدید را بدون ارائه شروط پشت پرده اعلام کند:

بعد از فصل گذشته و از زمانی که ما برای اولین بار در مورد جزئیات این قرارداد بحث کردیم، کاملا با لوئیس هماهنگ شده‌ایم؛ اما هنوز علایق و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد کل فرایند وجود دارد، بنابراین بهتر است تمدید قرارداد را اعلام کنیم. تصمیم گرفتیم که بالاخره قرارداد نهایی را امضا کنیم و مردم را بیش از این منتظر نگذاریم.
تیم مرسدس بنز بهترین مکان برای من است، از صبر و شکیبایی تمام اعضای تیم و توتو تشکر می‌کنم که بار دیگر به من اعتماد کرده‌اند. ما همیشه با هم هستیم و پیروزی و شکست را با یکدیگر تجربه خواهیم کرد. 

در حال حاضر، راننده بریتانیایی مرسدس بنز، در جایگاه دوم رده‌بندی کلی و ۸ امتیاز کمتر نسبت به سباستین فتل از تیم فراری قرار دارد؛ در حالی که تیم مرسدس بنز با ۲۰ امتیاز اختلاف نسبت به فراری، در جایگاه دوم جدول فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول یک قرار گرفته است. طی روزهای آینده گرندپری فرمول یک آلمان برگزار خواهد شد و مرسدس امیدوار است که روزهای خوبی را در خانه خود سپری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات