گلکسی واچ از نمایشگری ۱.۱۹ اینچی به قطر ۳۰.۲ میلی متر بهره می برد

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌ها، گلکسی واچ، ساعت هوشمند بعدی سامسونگ در ۱۸ مرداد معرفی خواهد شد. اکنون تاییدیه‌ی FCC، اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه را فاش کرده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در نهم آگوست (۱۸ مرداد) به‌همراه گلکسی نوت ۹ معرفی کند. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند برای نامیدن این ساعت هوشمند به جای گیر اس ۴ (Gear S4) از عنوان گلکسی واچ استفاده کنند. گلکسی واچ اکنون تاییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده است و فهرست انتشاریافته از آن، نه‌تنها بر نام جدید این دستگاه مهر تایید دوباره‌ای می‌زند؛ بلکه اندازه‌ی نمایشگر آن را نیز فاش می‌کند. پیش از این فاش شده بود که ساعت هوشمند سامسونگ در دو نسخه‌ی مختلف با شماره مدل‌های SM-R800 و SM-R810 عرضه خواهد شد. از آنجایی که ساعت هوشمند گیر اس ۳ نیز در دو مدل کلاسیک و فرانتیر موجود شد، این مسئله خبر غافلگیرکننده‌ای محسوب نمی‌شود.

Galaxy Watch FCC

در حال حاضر، مدل SM-R815 که نسخه‌ی مجهز به شبکه‌ی نسل چهارم موبایل (LTE) گلکسی واچ محسوب می‌شود، موفق به دریافت تاییدیه‌ی FCC شده است. در فهرست FCC آمده است که این ساعت هوشمند از نمایشگری با قطر ۳۰.۲ میلی‌متر یا ۱.۱۹ اینچ بهره می‌گیرد. در مقام مقایسه، هر دو مدل کلاسیک و فرانتیر گیر اس ۳ مجهز به نمایشگری ۱.۳ اینچی هستند و تنها گیر اسپرت از نمایشگر ۱.۲ اینچی بهره می‌برد.

این امکان وجود دارد که مدل دیگر (SM-R800) احتمالا مجهز به نمایشگری با اندازه‌ی متفاوت باشد. گزارشی اخیر نیز فاش کرد که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ در دو مدل با اندازه‌ی مختلف عرضه خواهد  شد. با این حال، محدودیت بدیهی فرم فکتور ساعت‌های هوشمند بدین معنی است که مدل بزرگ‌تر تفاوت چندان ملموسی با مدل کوچک‌تر نخواهد داشت. شاید سامسونگ با ساعت هوشمند جدیدش مایل به کاهش اندازه‌ی نمایشگر و بهره‌گیری از ظاهری اسپورت‌تر است. ساعت هوشمند کوچک‌تر می‌تواند برای افرادی با مچ کوچک‌تر مناسب‌تر باشد و همچنین بیش از پیش مطلوب زنان قرار گیرد.

Galaxy Watch FCC

پیش از این تایید شده بود که گلکسی واچ مجهز به دستیار هوشمند بیکسبی خواهد بود و با وجود بهره‌گیری از برند گلکسی، آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل تایزن را اجرا خواهد کرد. نه‌تنها انتظار می‌رود که سامسونگ این ساعت هوشمند جدید را در کنار گلکسی نوت ۹ معرفی کند؛ بلکه این احتمال وجود دارد که گلکسی واچ را در کنار نسل جدید گوشی پرچمدارش در یک تاریخ مشابه (دوم شهریور) به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات