ارزش بیت کوین به بیش از هفت هزار دلار رسید

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بیت کوین در یکی از پرنوسان‌ترین ماه‌های ارزش‌گذاری خود، با افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی توانست مقاومت ۶ هزار دلاری را بشکند و به قیمت بالای هفت هزار دلار برسد.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر ارز‌های دیجیتال نوسان بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند که در این‌ بین بسیاری از آن‌ها تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفتند. بیت کوین (BTC) در اواخر سال ۲۰۱۷ به مرز ۲۰ هزار دلار رسید؛ اما نتوانست در آن جایگاه مقاومت زیادی داشته باشد و با نزول در ماه‌های گذشته، ارزش آن به ۶ هزار دلار رسید؛ البته این رویه در سال‌های گذشته نیز تکرار شده است، چرا که در اواخر هر سال و نزدیک به کریسمس، قیمت ارزهای دیجیتال رشد پیدا می‌کند، اما پایدار نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات رایج و کاربردی دنیای ارز دیجیتال

زمانی که مطلب پیش رو را می‌خوانید بیت‌کوین با نوسان مثبت ۱۱.۰۶ درصدی به ارزش ۷۴۵۲ دلار رسیده است. اگر به نمودار رشد دیگر ارزهای دیجیتال نگاهی داشته باشید، مشاهده می‌کنید که با تأثیر گرفتن از افزایش بیت‌کوین، اتریوم و ریپل نیز با ۶.۳ و ۸.۸ درصد رشد به قیمت‌های ۵۰۵ و ۰.۵۱۶۰۳ دلار رسیده‌اند، چنانچه این میزان رشد پایدار باشد، حال و هوای ارزهای دیجیتال می‌تواند تحول خوبی را تجربه کند.

ارزش بیت کوین

براساس گزارش‌های منتشر شده، گروه BlackRock با دارایی‌های بیش از ۶ تریلیون دلار در حال انجام معاملاتی جهت بهبود بازار ارزهای دیجیتال هستند که در این میزان رشد بی‌تأثیر نبوده است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که ارزش معاملات بازار ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است. در هر صورت با وجود کاهش پی‌درپی، شاخص‌های صعودی در روزهای آتی پیش‌بینی می‌شود.

در سال جاری شرکت‌های فناوری مربوط به ارزهای رمزنگاری‌شده به‌سرعت در حال حرکت هستند و همین عامل، آینده‌ی روشنی را برای ارزهایی چون بیت کوین در ذهن متصور می‌‌کند. آیا شما روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات