یاهو منسجر ۲۶ تیرماه بازنشسته می‌شود

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یاهو اعلام کرد که از تاریخ ۲۶ تیرماه به کار اپلیکیشن پیام‌رسان خود، یاهو مسنجر پایان خواهد داد.
تبلیغات

یاهو امروز اعلام کرد که از روز ۲۶‌ا تیرماه (۱۷ جولای) به کار سرویس پیام‌رسان سرشناس خود، یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) پایان خواهد دارد. این شرکت به کاربرانی که در جستجوی جایگزینی برای یاهو مسنجر هستند توصیه کرده است که از اپلیکیشن Squirrel استفاده کنند؛ این اپلیکیشن جدید فعلا در وضعیت آزمایشی قرار دارد و تنها با دریافت دعوت‌نامه می‌توان از آن استفاده کرد. برای ارسال تقاضای دعوت‌نامه‌ی Squirrel می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

تا شش ماه آینده، با رجوع به این لینک می‌توانید درخواست دریافت نسخه‌ای از پیام‌های دریافتی و ارسالی خود را به ثبت برسانید؛ پس از ثبت درخواست، پیام‌های شما از طریق ایمیل ارسال خواهند شد. اگر پیام مهمی دارید که می‌خواهید آن را از دست ندهید، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه‌ی نسخه‌ای از آن اقدام کنید؛ چرا که پس از ۲۶‌ تیرماه، امکان ورود به این اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

یاهو

پیام‌رسان یاهو تنها پلتفرم پیام‌رسان قدیمی نیست که به پایان عمر خود می‌رسد؛ پیام رسان AOL یا همان AOL Instant Messenger نیز روز ۲۴ آذر سال گذشته (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷) به کار خود پایان داد. یاهو مسنجر یکی از معدود پیام‌رسان‌های قدیمی است که توانسته بود تاکنون به حیات خود ادامه دهد. یاهو در پاسخ به سؤالات مطرح شده درباره‌ی تعطیلی این پیام‌رسان اعلام کرده است:

ما از وجود افراد علاقه‌مندی‌ که به یاهو مسنجر وفادار هستند آگاهیم. می‌دانیم که این افراد از ابتدا از یاهو مسنجر، به‌عنوان یکی از اولین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان استفاده کرده‌اند. [اما] به‌تدریج دنیای ارتباطات دست‌خوش تغییرات می‌شود؛ اکنون ما تمرکز خود را بر ساخت و معرفی ابزارهای ارتباطی جذابی معطوف کرده‌ایم که برای برآورده‌سازی نیازهای ارتباطی کاربران مناسب‌تر هستند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات