ال‌ جی نخستین پروژکتور 4K خود را با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نخستین پروژکتور ال‌جی که قادر به پخش تصویری ۱۵۰ اینچی با وضوح تصویر 4K است، تا پایان هفته‌ی جاری با قیمت ۳ هزار دلا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ال‌جی اوایل امسال در نمایشگاه CES اعلام کرد که با HU80KA، پروژکتوری کوچک و جعبه‌مانند که قادر به پخش تصویری ۱۵۰ اینچی با شدت روشنایی ۲۵۰۰ لومن است، وارد بازار پروژکتورهای 4K می‌شود. اما اگر قصد خرید این پروژکتور را دارید، هزینه‌ی بالایی باید برای آن پرداخت کنید. ال‌جی اعلام کرده است که این محصول با قیمت ۳ هزار دلار اواخر این هفته عرضه می‌شود.

با این حال، مشخصات این پروژکتور با پولی که برای آن می‌پردازید تناسب کامل دارد. این محصول علاوه بر وضوح تصویر 4K از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و مجهز به دو اسپیکر داخلی ۷ واتی، خروجی صدای اپتیکال، درگاه HDMI و بلوتوث نیز است. HU80KA همچنین همانند دیگر تلویزیون‌های 4K ال‌جی، سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند وب‌اواس این شرکت را اجرا می‌کند؛ در نتیجه به‌راحتی می‌توانید به تمام پلتفرم‌های استریم محتوا دسترسی داشته باشید.

اگر تصور می‌کنید که ۳ هزار دلار مبلغ بالایی برای یک پروژکتور محسوب می‌شود، گزینه‌های متعدد ارزان‌تری نیز در بازار وجود دارند. در واقع با نصف قیمت پروژکتور ال‌جی می‌توانید مدل ۱۵۰۰ دلاری TK00 از بن‌کیو را تهیه کنید. این پروژکتور در مقایسه با رقیب ساخت ال‌جی از شدت روشنایی بیشتر (۳ هزار لومن) برخوردار است؛ با این حال، با انتخاب این مدل طراحی شیک‌تر و به‌روزتری را که مدل ال‌جی ارائه می‌دهد، از دست خواهید داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات