پوشش زنده زومیت از نطق اصلی WWDC 2018 اپل [شروع شد]

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
امسال نیز همچون عادت سال‌های گذشته در زومیت به پوشش نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC خواهیم پرداخت که از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.
تبلیغات

همچون سنت هر ساله، اپل در ماه ژوئن کنفرانس توسعه دهندگانی را میزبانی می‌کند که انتظار می‌رود در نطق اصلی این رویداد که امشب، ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از محصولات جدیدی از سوی این کمپانی باشیم. 

هرچند WWDC یا کنفرانس توسعه دهندگان اپل یک گردهمایی با رویکرد نرم‌افزاری است، اما اپل نشان داده که بعضا محصولات سخت‌افزاری خود را نیز به این گردهمایی آورده و از محصولات جدید سخت‌افزاری خود در این رویداد رونمایی می‌کند. از جمله‌ی محصولات مورد نظر انتظار برای رونمایی در WWDC سال جاری باید مک‌بوک و آیمک جدید این کمپانی اشاره کنیم. همچنین شماری از گمانه‌ها نیز حکایت از این دارند که شاید اپل در رویداد توسعه دهندگانش از نسل جدید آیفون SE یا گوشی‌هوشمند ارزان قیمت خود رونمایی کند. 

به طور حتم بخش بزرگی از رویداد اپل به سرویس‌ها و محصولات نرم‌افزاری این کمپانی، مخصوصا سیستم‌عامل‌هایی نظیر iOS، macOS، tvOS، watchOS و دستیار صوتی هوشمند گوگل اختصاص خواهد داشت. باید منتظر باشیم تا ببینیم که اپل در نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگانش، چه محصولاتی را رونمایی می‌کند. 

در این صفحه با پوشش لحظه‌ای کنفرانس توسعه‌ دهندگان اپل (WWDC) همراه زومیت باشید. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات