پشتیبانی از نمایشگر دوگانه به سامسونگ DeX افزوده خواهد شد

شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
داک سامسونگ DeX به زودی به قابلیت‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از دو نمایشگر مجهز خواهد شد.
تبلیغات

بنا به اطلاعاتی که منابع وب‌سایت سم‌موبایل ارائه کرده‌اند، به احتمال زیاد همزمان با عرضه‌ی تبلت گلکسی تب اس ۴ سامسونگ، پشتیبانی از دو صفحه‌نمایش به سامسونگ DeX افزوده خواهد شد و به همین دلیل می‌توان تایید کرد که تبلت یاد شده نیز از داک سامسونگ DeX پشتیبانی خواهد کرد. ظاهرا کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا قابلیتی ارائه دهد تا کاربران بتوانند از نمایشگر تبلت در هنگام اتصال به DeX به عنوان نمایشگر دوم استفاده کنند و همین شرایط در مورد گوشی‌های هوشمند این غول کره‌ای نیز وجود خواهد داشت.

پشتیبانی از دو نمایشگر به داک سامسونگ DeX افزوده خواهد شد

طبیعتا نمایشگر یک تبلت برای استفاده از قابلیت نمایشگر دوگانه، گزینه‌ی بهتری به‌نظر می‌رسد؛ زیرا ابعاد صفحه‌نمایش این محصولات معمولا بزرگ‌تر از نمایشگر یک گوشی هوشمند است. درهرحال فعلا مشخص نیست که حالت نمایشگر دوگانه روی یک تبلت چگونه کار خواهد کرد. امکان قرار دادن مناسب تبلت روی داک اصلی سامسونگ DeX و همچنین DeX Pad فعلا وجود ندارد و به همین دلیل احتمالا‌ سامسونگ انتظار دارد برای حل این مشکل کاربران اقدام به خرید بوک‌کاور کنند. شایان ذکر است که بوک‌کاور همزمان با گلکسی تب اس ۴ معرفی خواهد شد. 

سامسونگ دکس / samsung dex

با انتشار اندروید ۸.۰ اوریو قابلیت‌های جدیدی به سامسونگ DeX اضافه شد که یکی از کاربردی‌ترین این ویژگی‌ها امکان استفاده از نمایشگر گوشی‌هوشمند به عنوان ترک‌پد است. اضافه شدن این قابلیت که بتوان از صفحه‌نمایش گوشی یا تبلت به عنوان یک نمایشگر مجزا بهره گرفت، داک مورد بحث را یک گام اساسی به جلو پیش خواهد برد. انتظار می‌رود تبلت گلکسی تب اس ۴ سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2018 در شهر برلین رونمایی شود. علاوه بر این گفته شده که در  این رویداد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ منتشر خواهد شد تا پشتیبانی از حالت نمایشگر دوگانه در محصولات دیگر این کمپانی در دسترس کاربران باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات