اولین نسخه بتای عمومی macOS Mojave ،iOS 12 و tvOS 12 منتشر شد

سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین نسخه بتای عمومی iOS 12، سیستم‌عامل macOS Mojave و tvOS 12 در دسترس کاربران قرار گرفت.
تبلیغات

بعد از انتشار دومین نسخه از بتای توسعه‌دهندگان، انتظار داشتیم اپل هر چه سریع‌تر نسخه بتای عمومی را عرضه کند. بسیاری از کاربران قصد دارند قبل از نسخه نهایی، تجربه استفاده از به‌روزترین سیستم‌عامل را در دستگاه‌های مختلف را داشته باشند. اپل با انتشار نسخه بتای عمومی برای کاربران آیفون، مک و اپل تی‌وی، مشکلات نسخه بتای توسعه‌دهندگان را به درجه‌ای رسانده که کاربران عمومی بتوانند از این سه سیستم‌عامل استفاده کنند اما درهرصورت باید این را قبول کنید که با نسخه بتا روبه‌رو هستید و هنوز تا رسیدن به نسخه نهایی فاصله زیادی باقی‌مانده است.

در نسخه iOS ۱۲، کاربران بیشتری می‌توانند از آخرین نسخه سیستم‌عامل اپل استفاده کنند و خیالشان از بابت سرعت دستگاه راحت باشد. تا به امروز تست‌های مختلفی بر روی دستگاه‌های قدیمی با iOS ۱۲ انجام‌شده است و به‌صورت واضح در تمامی دستگاه‌ها می‌توان شاهد افزایش سرعت بود. مشکلاتی برای استفاده در بعضی از اپلیکیشن‌ها وجود دارد که در نسخه بتا طبیعی است. دستیار سیری در iOS ۱۲ هوشمندتر شده است و می‌تواند به اپلیکیشن های بیشتری برای انجام امور روزمره دسترسی داشته باشد.

 در اپل تی وی، پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos اضافه‌شده و ازاین‌پس به‌راحتی می‌توانید ویدیوهای 4K HDR ببینید. یکی از دیگر از تغییرات بسیار مهم مربوط به سیستم‌عامل لپ‌تاپ‌های اپل و سیستم‌های رومیزی این شرکت است. مک او اس با به‌روزرسانی در نسخه macOS Mojave پشتیبانی از تم تیره را اضافه کرده که در بعضی از نرم‌افزار‌های مخصوص برنامه‌نویسی هم اعمال‌شده است. با macOS Mojave مدیریت فایل‌های در صفحه اصلی بهتر می‌شود و قابلیت‌های جدیدی به ابزار پیش‌نمایش فایل اضافه می‌گردد.

برای این‌که بتوانید به نسخه بتای عمومی ارتقا پیدا کنید، می‌بایست از طریق این لینک، پروفایل مخصوص را بر روی دستگاه خود نصب کنید و سپس با یک بار ریستارت، آپدیت به‌صورت OTA برای شما فعال می‌شود. به یاد داشته باشید که حتماً قبل از به‌روزرسانی از اطلاعات خود جهت اطمینان خاطر، بک‌آپ تهیه کنید و هرزمانی که نیاز به نسخه رسمی داشتید، با غیرفعال سازی پروفایل و یا آپدیت از طریق آیتوز می‌توانید از سیستم بتا خارج شوید.

اگر شما این نسخه را نصب کردید، تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید. به‌زودی منتظر نقد و بررسی این نسخه در زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات