تصاویر گوشی تاشو لغوشده سامسونگ با نام پروژه وی فاش شد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویر تازه‌ای که در توییتر منتشر شده، ظاهرا سامسونگ در سال ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ در فکر عرضه‌ی گوشی تاشویی به نام پروژه وی بود؛ اما بعدا آن را لغو کرده است.
تبلیغات

زدتی‌ای چند پیش با عرضه‌ی گوشی تاشو اکسون ام (Axon M) به همراه دو نمایشگر ۵.۲ اینچی FullHD، توجهات را به این نوآوری تازه‌ی خود جلب کرد. ساخت اکسون ام حرکت جسورانه‌ای از جانب زدتی‌ای بود؛ اما این گوشی تاشو نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ ایده‌ای مشابه در سر داشت؛ اما در نهایت تصمیم به لغو آن گرفت.

به‌تازگی تصاویر گوشی تاشوی لغوشده‌ی سامسونگ با نام پروژه وی (Project V) منتشر شده که شماره مدل آن SM-G929F است. گوشی‌های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ به‌ ترتیب دارای شماره مدل‌ SM-G925x و SMG930x هستند؛ در نتیجه این گوشی احتمالا بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در دست توسعه بوده است. علاوه بر این، ظاهر قدیمی آیکون پلی استور و همچنین تاریخ ویجت صفحه‌ی خانگی که روز چهارشنبه، هفتم ژانویه را نمایش می‌دهد، بیانگر ساخت این گوشی در بین همان سال‌ها است.

Samsung Project V
Samsung Project V
Samsung Project V
Samsung Project V

پایه‌ی اصلی پروژه‌ی وی همانند اکسون ام زدتی‌ای قدری ضخیم‌تر است و روی قسمت نازک‌تر تا می‌شود. نمای کلی گوشی یادآور گلکسی اس ۶ با همان طراحی اصلی است که از درگاه‌های قسمت پایین می‌توان به آن پی برد. دکمه‌های خازنی برنامه‌های اخیر و بازگشت نیز ما را یه یاد گوشی‌های قدیمی سامسونگ می‌اندازند. این گوشی تنها از یک دوربین و یک فلش بهره می‌برد که برای یک گوشی تاشو امری معمول به‌حساب می‌آید.

در نهایت نسبت تصویر گوشی در مقایسه با نمونه‌های امروزی تاریخ‌گذشته محسوب می‌شود؛ اما همان‌طور که افشاکننده‌ی این تصاویر در توییتر اشاره کرده، پروژه‌ی وی سامسونگ لغو شده است و قرار نیست هرگز به بازار عرضه شود. با این حال، از چندی پیش شایعات مختلفی درباره‌ی گوشی تاشوی تازه‌ای از سامسونگ می‌شنویم. شاید غول فناوری کره‌ای سرانجام خود را برای عرضه‌ی گوشی تاشوی دیگری با ظاهر بهبودیافته‌ آماده کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات