اپل برای تولید محتوای ویدیویی با اپرا وینفری همکاری می‌کند

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز اپل در بیانیه‌ای از امضای قرارداد با مجری معروف، اپرا وینفری خبر داد که احتمالاً برای ساخت برنامه‌ تلویزیونی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
تبلیغات

اپل به‌صورت رسمی، قرارداد چندساله‌ای با اپرا وینفری به امضا رسانده است که همکاری آن‌ها برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی را تضمین می‌کند. این غول تکنولوژی در بیانیه‌ی خود مشخص نکرده است که اپرا چه نقشی در پروژه‌ی پیش‌ رو خواهد داشت؛ اما برطبق گفته‌ی یکی از نمایندگان کوپرتینویی‌ها، به‌ نظر می‌رسد که این همکاری برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی آغاز شده است.

با همکاری یکدیگر، اپرا و اپل برنامه‌های اختصاصی‌ خواهند ساخت که با بهره‌گیری از توانایی بی‌نظیر اپرا در ارتباط با مخاطبان سراسر دنیا به ثمر می‌رسد. پروژه‌ی اپرا وینفری در قالب بخشی از ترکیب محتوای اختصاصی اپل منتشر خواهد شد.

این معرفی زمانی انجام شده که جنگ استریم ویدیویی بین شرکت‌ها بیشتر از هر زمانِ دیگری است و فعالان حوزه مدام در حال عقد قرارداد انحصاری با افراد مشهور هستند. نتفلیکس به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی، چندی‌ پیش اعلام کرد که قرارداد چندساله‌ای با خانواده‌ی اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا به امضا رسانده‌ است که برطبق گزارشات، ارزش آن ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

اپل نیز برای ورود پرقدرت به این عرصه، از مدت‌ها پیش مشغولِ مذاکره با افراد مشهوری نظیر ریس ویترسپون و استیون اسپیلبرگ است که عقد قرارداد آن‌ها در سال میلادی گذشته به انجام رسید.

کوپرتینویی‌ها با این قرارداد، از عزم راسخ خود برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد‌ خود در حوزه‌‌‌های دیگر خبر دادند؛ با این وجود، این شرکت اعلام کرده است که فعالیت اپرا در برنامه شخصی خود، همچنان ادامه خواهد داشت و نیازی به نگرانی هواداران این مجری نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات