کیا سیمفونی؛ رندر جذاب از اولین ابرخودروی کیا

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک طراح مستقل، رندر جذابی از هایپرکار احتمالی کیا با نام سیمفونی طراحی کرده است.
تبلیغات

خودروسازان کره‌ای در چند سال اخیر با عرضه‌ی محصولات متنوع همراه قیمت‌های رقابتی، در بازار جهانی شناخته شده‌اند. برای مثال کیا موتورز با ساخت مدل استینگر (Stinger) به رقابت مستقیم با محصولات لوکس و اسپرت اروپایی رفت که بر اساس نظر کارشناسان، تا حدودی هم موفق ظاهر شده است.

Kia Symphony / کیا

اصلاً بعید نیست که در چند سال آینده، کیا با اولین ابرخودرو یا مدلی با طراحی مسابقه‌ای در کلاس سوپراسپرت‌ها، اعلام حضور کند. کافی است به سرعت پیشرفت صنعت خودروسازی و برندهای مختلف نگاه کنید. امروزه خودروسازان برخلاف تصور عموم در کلاس‌های مختلف محصولات خاص خود را تولید می‌کنند و تقریباً بدون هیچ هراسی دست به آزمایش‌های تماشایی می‌زنند. حاصل تمام این اعمال، پیشرفت سریع‌تر و گزینه‌های بیشتر برای انتخاب متقاضیان است.

Kia Symphony / کیا

با تمام این تفاسیر، تصور ساخت مدلی مانند این رندر مفهومیتوسط کیا چندان هم دور از واقعیت نیست. مقامات کیا موتورز تا به‌امروز با تولید مدل‌هایی چون سید (Ceed) محصول اواسط دهه ۲۰۰۰ و اخیراً سدان بزرگ و لوکس K900 توانایی این برند را نشان داده‌اند. کیا امروز با مدل فوق‌العاده‌ی استینگر GT کاملاً به میدان رقابت جدیدی وارد شده است؛ بنابراین ادامه دادن این راه منطقی خواهد بود. البته رندر مدل مفهومی کیا سیمفونی اصلاً مشابه طرح‌های کانسپت قبلی این شرکت نیست؛ چرا که طراح آن اصلاً در مجموعه‌ی کیا موتورز مشغول به‌کار نیست.

Kia Symphony / کیا

این رندر توسط رودریگو دیاگو د روزاس، با هدف پیش‌نمایشی از ابرخودروی مسابقه‌ای کیا طراحی شده است. اگر بیشتر دقت کنیم، در نمای نیمرخ کیا سیمفونی الگوبرداری از پروژه یک مرسدس‌بنز AMG مشخص است؛ اما در دیگر زوایا، سیمفونی منحصربه‌فرد به‌ نظر می‌رسد. رندر کیا سیمفونی یک هایپرکار قدرتمند و آیرودینامیک را با دیفیوزر بزرگ عقب و درهای گالوینگ به نمایش می‌گذارد. شاید تیم طراحی کیا برای خلق اولین هایپرکار این خودروساز کره‌ای نیم‌نگاهی به رندر سیمفونی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات