وان پلاس 6 در رنگ های مشکی و سفید رؤیت شد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروز تصویری در توییتر منتشر شد که در آن، وان پلاس ۶ در دو رنگ مشکی و سفید در دستان مدیرعامل وان‌پلاس و بازیگر مشهور هندی قرار داشت.
تبلیغات

اخیراً مدیرعامل وان‌پلاس و آمیتا باچان، بازیگر مشهور سینمای بالیوود، دیداری را با یکدیگر انجام داده‌اند که امروز تصویری از این دیدار، در توییتر منتشر شد. این تصویر را آمیتا باچان در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده و نسخه‌ی سفید رنگ و مشکی‌ را نمایش می‌دهد که با طراحی براقِ خود، در دستان پیت لو، مدیرعامل وان‌پلاس و باچان قرار دارد.

وان پلاس 6 / OnePlus 6
همیشه ملاقات با پیت لو برای من یک افتخار بوده است. منتظر حضور در رویداد معرفی وان‌پلاس ۶ در ۲۷ اردیبهشت‌ماه باشید.Amitabh Bachchan (@SrBachchan) May 7, 2018

نکته‌ی جالب درباره‌ی این توییت حذف نشدنِ آن است. هنوز مشخص نیست که آیا این تصویر به‌صورت عمدی از طرف باچان منتشر شده یا صرفاً این اتفاق، اشتباهی سهوی بوده است؛ اما به‌لطف تصویر فوق، کاربران می‌توانند نگاه نزدیک‌تری به این دو دستگاه‌ داشته باشند.

با توجه به انعکاس نورِ نسخه‌ی مشکی‌رنگ، به‌نظر می‌رسد که جنس بدنه‌ی آن از شیشه باشد؛ با این حال، نمی‌توان به‌واسطه‌ی این تصویر درباره‌ی نسخه‌ی سفید رنگ به نتیجه‌گیری رسید. انتظار می‌رود که وان‌پلاس برای طرفدران بدنه‌های فلزی، نسخه‌ای مستقل در نظر بگیرد تا نیاز این‌دسته از افراد نیز تأمین شود.

با این حال، نکته‌ی مهم در این تصویر، شباهتِ آن به تصویر فاش‌شده‌ای است که پیش‌تر در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود. قرارگیری دوربین دوگانه و سنسور تشخیص اثرانگشت درست به مانند تصاویر پیشین است و به‌نظر می‌رسد که گوشه‌های صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۶ مثلِ گلکسی اس ۹، به گوشه‌ها خمیدگی داشته باشد.

علاوه بر موضوع فوق، نتایج آزمون گیک‌بنچ نیز درست یک هفته پیش از رونمایی رسمی از این دستگاه فاش شده که درباره‌ی بخش سخت‌افزاری این دستگاه اطلاعات مفیدی به ما می‌دهد.

وان پلاس ۶ قرار است با شماره‌ی مدل A6003 راهی بازار خواهد شد؛ همچنین این دستگاه در کنار رم ۸ گیگابایتی، از پردازنده‌ی جدید شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند.

تست گیک‌بنچ وان پلاس 6

با مقایسه بین وان‌پلاس ۶ و دیگر گوشی‌های هوشمند بازار که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه شده‌اند، می‌توان به عملکرد امیدوارکننده این دستگاه پی برد.

تست گیک‌بنچ وان پلاس 6

قرار است جدیدترین ساخته‌ی شرکت وان‌پلاس با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۱ روانه‌ی بازار شود. پیش‌تر یکی از کارکنان این شرکت از به کارنگرفتن پروژه‌ی تربل در موبایل‌های وان‌پلاس سخن گفته که حال پس از گذشت ۶ ماه، امیدواریم که عکس این اتفاق رخ دهد و با به‌کارگیری این پروژه، شاهد ارائه‌ی سریع‌تر به‌روزرسانی‌های بعدی اندروید باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات