موفقیت دوباره کانن در کسب بالاترین سهم بازار لنزهای قابل تعویض دوربین های دیجیتال

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کانن برای پانزدهمین سال متوالی‌، کسب بالاترین سهم جهانی بازار برای لنز‌های قابل‌تعویض در دوربین‌های دیجیتال را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

اینکه امسال کانن (Canon) تقریبا نیمی از کل بازار را دوربین را در اختیار داشت، جای تعجب ندارد. در حال حاضر کانن بازار را در انحصار خود درآورده است.

شرکت کانن در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸ در شهر توکیو اعلام کرد که لنز‌های قابل‌تعویض دوربین‌های دیجیتال این شرکت (دوربین‌های دیجیتال SLR و دوربین‌های compact-system) بالاترین سهم را در بازار جهانی برای پانزدهمین سال متوالی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ کسب کرده‌اند.

کانن عناصر کلیدی موجود در لنز‌های قابل‌تعویض دوربین‌های خود نظیر سنسور‌های تصویری CMOS، پردازنده‌های تصویر و لنز‌های قابل‌تعویض را توسعه می‌دهد. هدف از این کار « سرعت، راحتی و کیفیت بالای تصویر است که در واقع ایده‌ی اصلی سری EOS است.» شرکت کانن نیاز‌های عکاسی طیف وسیعی از کاربران را از طریق عرضه‌ی مجموعه‌ی گسترده‌ای از دوربین‌ها برای همه‌ی سطوح عکاسی از مبتدی تا حرفه‌ای پاسخگو است.

در سال ۲۰۰۳، که در واقع زمان درخشش دوربین‌های دیجیتال SLR بود، کانن دوربین پیشرفته‌ی EOS Kiss Digital EOS (یا در برخی مناطق EOS 300D Digital) را معرفی کرد. این دوربین پیشگام با قیمت رقابتی و طراحی فشرده و سبک، بالاترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داد و عرصه را برای پیشرفت بازار دوربین‌های دیجیتال SLR باز کرد. از آن زمان به بعد، کانن عرضه‌ی محصولات پیشگام خود نظیر مدل حرفه‌ای سری EOS-1D و سری EOS 5D را ادامه داد و این محصولات جدید راه را برای ضبط ویدئو‌های SLR دیجیتال هموار کردند. این شرکت همچنین با معرفی محصولات جدیدی از قبیل لوازم جانبی، لنز‌های قابل‌تعویض و سری EOS M از دوربین‌های compact-system باعث تقویت رده‌ی EOS شده است. در طول سال ۲۰۱۷، کانن، EOS 6D Mark II را به عنوان مجموعه‌ای تأثیر‌گذار از لنز‌های قابل‌تعویض معرفی کرد که در کسب بالاترین سهم بازار جهانی برای پانزدهمین سال پیاپی توسط شرکت کانن تأثیر بسزایی داشت.

کانن فناوری‌های تصویر‌برداری گوناگون را بر اساس فناوری نوری اصلی خود، ترکیب تصاویر بی‌حرکت، قابلیت‌های ویدئویی و شبکه‌ای اصلاح می‌کند تا از این طریق سیستم EOS قوی‌تری را خلق کند تا نیاز‌های همه‌ی کاربران را بر طرف نماید. علاوه بر این، کانن فرصت‌های جدید و تأثیر‌گذاری را در فناوری تصویر‌برداری به‌وجود آورده است که می‌تواند قابلیت سه بعدی بودن و حس واقع‌گرایانه را در تصاویر بی حرکت و ویدئو‌ها باز‌سازی کند و بدین ترتیب تجربیات خوشایندی از عکاسی را برای کاربران ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات