شیائومی می بند 3 معرفی شد؛ نمایشگر ۰.۷۸ اینچی، عمر باتری ۲۰ روزه و قیمت ۲۶ دلار

پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
پس از ۲ سال از معرفی دستبند هوشمند می بند ۲، شیائومی دقایقی پیش نسل جدید دستبند سلامت خود را معرفی کرد.
تبلیغات

می بند یکی از محبوب‌ترین دستبند‌های سلامتی هوشمند در ایران و جهان است. حال پس از ۲ سال از معرفی می بند ۲، شیائومی دقایقی پیش در کنار شیائومی می ۸ و سایر گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ خود، از می بند ۳ نیز رونمایی کرد. بزرگ‌ترین تغییر این دستبند نسبت به نسل پیشین خود، تجهیز به نمایشگر اولد بزرگ‌تر با رزولوشن بیشتر است.

شیائومی می بند ۳ / Xiaomi mi band 3

شیائومی می بند ۳ (Xiaomi MI Band 3) از نمایشگر ۰.۷۸ اینچی اولد بهره می‌برد. رزولوشن ۸۰ × ۱۲۸ پیکسلی نمایشگر، اکنون قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارایه می‌دهد. مشاهده‌ی پیغام‌ها‌ی دریافتی و قابلیت پاسخ به تماس‌ها، از جدید‌ترین قابلیت‌های دستبند می بند ۳ است. درحالی‌که نمایشگر می بند ۲ مشکل چندانی در ارایه‌ی اطلاعات حیاتی به کاربران نداشت، اما ظاهراً شیائومی در نسل جدید این محصول ارایه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر با نمایشگر بزرگ‌تر و رزولوشن بیشتر را یکی از اولویت‌های طراحی خود در نظر داشته است. سنسور سنجش ضربان قلب، NFC و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ از دیگر قابلیت‌های دستبند جدید شیائومی است.

شیائومی می بند ۳ / Xiaomi mi band 3

شیائومی علاوه بر نمایشگر، بهبود‌های قابل توجهی در باتری می بند ۳ اعمال کرده است. این دستبند اکنون به باتری با ظرفیت ۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است؛ درحالی‌که پیش‌تر نسخه‌ی قبلی می‌ بند از باتری ۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. به ادعای مدیران شیائومی، دستبند می‌بند ۳ توانایی شارژدهی تا ۳۰ روز را دارد. همچنین به لطف بهره‌گیری از استاندارد مقاومت دربرابر نفوذ آب، می‌ بند ۳ تا عمق ۵۰ متری به کارکرد خود ادامه خواهد داد.

شیائومی می بند ۳ / Xiaomi mi band 3

همان‌طورکه از شیائومی انتظار می‌رفت، می‌ بند ۳ از قیمتی بسیار رقابتی بهره می‌برد تا به موفقیت نسل پیشین خود ادامه دهد. مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۳ با قیمت ۲۶ دلار و در رنگ‌های قرمز، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. همانند نسل پیشین این دستبند هوشمند، امکان تعویض و استفاده از بند‌هایی با رنگ و طراحی متفاوت نیز وجود خواهد داشت. نسخه‌ی مجهز به NFC نیز قیمت ۳۱ دلاری را به همراه خواهد داشت و ظاهراً برای جفت‌سازی سریع‌تر با گوشی‌های هوشمند و پرداخت‌های الکترونیکی به کار گرفته خواهد شد.

شیائومی می بند ۳ / Xiaomi mi band 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات