پیکسل 3 ایکس ال گوگل با نمایشگر اولد ال جی به همراه بریدگی راهی بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از گزارش بلومبرگ که حکایت از عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ حکایت داشت، حال منابع کره‌ای اعلام کرده‌اند که ال‌جی مسئول تولید پنل‌های اولد پیکسل ۳ ایکس ال است.
تبلیغات

به گزارش بلومبرگ گوگل در نظر دارد تا سال جاری میلادی دو گوشی‌هوشمند از خانواده‌ی پیکسل رونمایی کند که شامل پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ خواهد بود. براساس اطلاعات ارائه شده پیکسل ۳ ایکس ال از وجود نمایشگری تمام صفحه بهره می‌‌برد که حاشیه‌های باریکی نیز دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بنابر اطلاعات ارائه شده، نسخه‌ی بزرگ‌تر یا همان پیکسل ۳ ایکس ال از وجود یک بریدگی در بالای نمایشگر بهره خواهد برد، حال آنکه خبری از بریدگی نمایشگر در نسخه‌ی کوچکتر یا همان پیکسل ۳ نخواهد بود.

همزمان با انتشار گزارش بلومبرگ در رابطه با پیکسل‌های جدید گوگل، گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان از تامین پنل اولد پیکسل ۳ ایکس ال توسط ال‌جی دارد. براساس اطلاعاتی که منابع کره‌ای نزدیک به چرخه‌ی تولید ارائه کرده‌اند، ال‌جی همچون سال گذشته پنل‌های اولد مورد نیاز گوگل برای تولید نسخه‌ی بزرگ‌تر از سری جدید پیکسل‌های گوگل را برعهده دارد. ال‌جی سال گذشته نیز تولید پنل اولد پیکسل ۲ ایکس ال را برعهده داشت و به نظر می‌رسد امسال تولید پنل اولد پیکسل ۳ ایکس ال را برعهده خواهد داشت که از وجود یک بریدگی در بالای نمایشگر بهره خواهد برد.

مقاله‌های مرتبط:

منابع نزدیک گزارش کرده‌اند که توافق ال‌جی با گوگل برای تولید پنل‌های اولد از نظر تعداد به همان میزان پنل‌هایی است که برای پیکسل ۲ ایکس ال تولید شد. هرچند پیکسل‌های گوگل را باید در زمره‌ی بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی قرار داد، اما گوگل سال گذشته و به نقل از آمارهای IDC تنها موفق شده تا ۴ میلیون دستگاه پیکسل راهی بازار کند که در مقایسه با ۲۱۶ میلیون دستگاه آیفون عدد بسیار پایینی است.

از دیگر اطلاعات ارائه شده توسط بلومبرگ باید به اولین همکاری گوگل با هون‌های یا همان فاکسکان اشاره کرد. به نظر می‌رسد گوگل در نظر دارد تا برای اولین بار تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل را به فاکسکان بسپارد که وظیفه تولید آیفون‌های اپل را نیز برعهده دارد. گوگل سال گذشته اقدام به تصاحب بخش تولید گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی کرد که توانمندی‌های این کمپانی در زمینه‌ی تولید و طراحی گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش افزایش داد.

بلومبرگ اعلام کرده که پیکسل ۳ ایکس ال از وجود دوربین دوگانه سلفی بهره خواهد برد. این دوربین دوگانه در بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال قرار خواهد گرفت، حال آنکه هر دو گوشی جدید از یک دوربین در پشت بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات