نگاهی به گذشته، حال و آینده iOS؛ سیستم‌عامل محبوب اپل

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۱۸ اپل (WWDC) که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه‌ی اپل محسوب می‌شود، تا چند روز دیگر در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
تبلیغات

تنها چند روز دیگر تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) باقی مانده و این شرکت دعوت‌نامه‌های این رویداد را برای روزنامه‌نگاران ارسال کرده است. با شروع نطق اصلی مراسم در چهارم ژوئن (۱۴ خرداد)، بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه‌ی اپل با محوریت توسعه‌دهندگان کار خود را آغاز خواهد کرد. کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل تا حد بسیار زیادی درباره‌ی رونمایی از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل آی‌اواس، اپلیکیشن‌ها، چارچوب‌های نرم‌افزاری و سرویس‌هایی است که تا پایان سال جاری در دسترس کاربران و توسعه‌دهندگان قرار خواهند گرفت. با این حال، اپل هر ازگاهی از این رویداد برای معرفی محصولات سخت‌افزاری بهره می‌گیرد. 

این مراسم که امسال از ۴ تا ۸ ژوئن (۱۴ تا ۱۸ خرداد) در مرکز گردهمایی مک‌انری در سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار می‌شود، سرنخ‌های لازم درباره‌ی مسیر پیش‌روی سیستم‌عامل بعدی اپل و اپلیکیشن‌هایی که به آیفون‌، آیپد، مک‌، اپل واچ، اسپیکر هوم‌پاد و اپل تی‌وی قدرت می‌دهند، نمایان خواهد کرد. در ادامه قصد داریم مروری سریع بر گذشته سیستم‌عامل iOS داشته باشیم و از انتظارات برای نسخه بعدی صحبت کنیم.  

تماشا در یوتیوب

شما چه انتظاری از WWDC18 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات