نوکیا تیزر جدیدی با محوریت عملکرد باتری محصول جدید خود منتشر کرد

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا تیزر جدیدی منتشر کرده است که به ویژگی برجسته جدیدترین محصول آن، یعنی باتری پرسرعت با ظرفیت بالا اشاره دارد.
تبلیغات

نوکیا در تاریخ ۲۹ می مصادف با ۸ خرداد از جدیدترین محصول خود رونمایی خواهد کرد. در واقع این شرکت دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی رویداد فوق را ارسال کرده است. در حال حاضر کانال‌های رسمی شبکه‌های اجتماعی نوکیا، رویداد معرفی جدیدترین محصول این شرکت را پوشش می‌دهند که در ذیل نمونه‌ای از آن را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین دستاورد Nokiamobile# چیست؟ پاسخ به این سؤال را می‌توانید در روز سه‌شنبه ۲۹ می پیدا کنید. حال زمان ChargeUp# فرا رسیده است!

این پست در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد. هشتگ ChargeUp به‌وضوح نشان از آن دارد که نقطه عطف فروش ستاره این رویداد، باتری آن است (چه از لحاظ ظرفیت و چه از لحاظ سرعت شارژ). جوهو سارویکاس، مدیر اچ‌ام‌دی، طی ارسال پستی در توییتر اظهار داشت که چیزهای جدیدی برای اشتراک‌گذاری دارند:

ما موارد جدیدی برای به اشتراک گذاشتن داریم که بسیار جالب هستند؛ پس لطفا به ما ملحق شوید: https://mobile.twitter.com/Nokiamobile/status/1000035503561957381

خبر خوشحال‌کننده این است که سه تلفن هوشمند جدید نوکیا با مدل‌های TA-1075، TA-1105 و TA-1116 مجوز عرضه در روسیه را در ماه جاری دریافت کرده‌اند. اخیرا HMD تأیید کرده است که نوکیا ایکس ۶ در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات