اپل دعوت‌نامه کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2018 را ارسال کرد

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان جهانی WWDC را برای شرکت در مراسم ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) ارسال کرد.
تبلیغات

اپل دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2018 را برای خبرگزاری‌ها و مطبوعات و رسانه‌‌ها ارسال کرد، این کنفرانس قرار است روز دوشنبه ۴ ژوئن (‌۱۴ خرداد) رأس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران کار خود را آغاز کند. 

هر سال اپل برای معرفی محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود،‌ کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان را برگزار می‌کند. امسال انتظار می‌رود نسخه‌های جدید آی‌اواس، مک‌اواس، تی‌وی او‌اس و واچ‌اواس در این رویداد بزرگ معرفی شوند و احتمالا شاهد معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو و مک‌بوک نیز خواهیم بود. 

بر اساس شایعه‌های منتشرشده،‌ اپل در حال توسعه و به‌روزرسانی آیپد پرو با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه مشابه آیفون ۱۰، فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم و مجهز به فناوری تشخیص چهره فیس آی‌دی است؛ با این حال هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست که این محصول برای معرفی در WWDC سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود یا خیر. پیش از این شایعه شده بود که ممکن است این آیپد پرو تا اواخر سال جاری هم معرفی نشود.

باید اضافه کنیم که اپل در رویداد بزرگ پیش رو احتمالا نسخه‌ی به‌روزشده‌‌ی مک‌بوک پرو،‌ آی‌مک و مک‌بوک را معرفی می‌کند. به‌علاوه احتمال دارد در این رویداد بزرگ،‌ اپل محصولات دیگری از جمله AirPower که برای شارژ کردن گوشی‌های آیفون ۱۰، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس کاربرد دارد به همراه مدل جدید شارژر ایرپاد و اپل واچ سری ۳ را معرفی کند.

اپل ماه مارس اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان مجددا در مرکز McEnery در سن خوزه کالیفرنیا برگزار خواهد شد. این دومین سال پیاپی است که اپل این رویداد را در سن خوزه میزبانی می‌کند. محل برگزاری کنفرانس نزدیک دو مقر اصلی کوپرتینویی‌ها است. البته کنفرانس‌های قبلی در Moscone West سانفرانسیسکو برگزار شدند. بلیط‌ WWDC که قیمتی برابر با ۱۵۹۹ دلار دارد،‌ در ماه مارس به‌صورت تصادفی در بین توسعه‌دهندگان توزیع شد. اپل، ۳۵۰ بلیط دانشجویی بین دانشجویان و اعضای STEM توزیع کرده است که شامل بلیط رایگان برای شرکت در مراسم WWDC و همچنین اسکان موقت رایگان در دانشگاه ایالتی سن خوزه می‌شود. 

تقریبا حدود ۵۰۰۰ نفر از توسعه‌دهندگان در این کنفرانس جهانی حضور دارند تا بتوانند ارتباط نزدیکی با صدها مهندس و متخصص اپل داشته باشند. این ارتباط نزدیک و برگزاری نشست‌های تخصصی به‌منظور طرح سؤالات و مطرح کردن چالش‌ها، فرصت خوبی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا بتوانند مسائل خود را از نزدیک با مهندسان اپل مطرح کنند. توسعه دهندگانی که امکان حضور در این رویداد ندارند، می‌توانند از وب‌سایت رسمی WWDC 2018 اپل یا از طریق اپلیکیشن WWDC روی آیپد،‌ آیفون و اپل TV این مراسم را تماشا کنند.

البته زومیت نیز طبق رسم هر سال، نطق اصلی WWDC 2018 را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات