می 8 شیائومی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
می ۸ شیائومی مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی خواهد شد. مراسم رونمایی این گوشی هوشمند ۲۳ می ( ۲ خرداد) خواهد بود.
تبلیغات

می ۸ شیائومی (Xiaomi Mi 8) قرار است با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شود. شرکت ویوو اولین برندی بود که گوشی هوشمند خود را مجهز به سنسور اثر انگشت ادغام‌شده در صفحه نمایش معرفی کرد. شرکت‌های دیگری از جمله شیائومی هم در تلاش هستند بتوانند گوشی‌های بعدی خود را با این فناوری تشخیص هویت بیومتریک معرفی کنند. ظاهرا شیائومی می‌تواند شرکت بعدی باشد که گوشی خود را مجهز به این فناوری به بازار معرفی می‌کند. 

 ویدیوی جدیدی از گوشی می ۸ شیائومی در فضای مجازی به‌صورت غیر رسمی منتشر شده است که در آن خیلی سریع نشان داده می‌شود که می ۸ شیائومی مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. شاید برای شما هم این سؤال مطرح شود که اگر قرار است شیائومی از می ۸ رونمایی کند،‌ پس تکلیف گوشی می ۷ شیائومی (Xiaomi Mi 7) چه خواهد شد؟ آیا قرار نیست گوشی هوشمندی با این مدل به بازار عرضه شود؟ یا قرار است می ۸ جایگزین می ۷ باشد؟

هنوز نمی‌توانیم به‌صورت قطعی به این سؤال پاسخ بدهیم؛ ولیمی‌دانیم که در اعداد چینی،‌ عدد ۸ نماد خوش شانسی است، پس بعید نیست شیائومی تصمیم بگیرد به‌جای می 7،‌ گوشی می ۸ را معرفی کند. به‌علاوه بر اساس خبرهای غیر رسمی منتشرشده،‌ شیائومی قصد دارد هشتمین سالگرد تأسیس این شرکت را جشن بگیرد و احتمال دارد به یمن جشن تولد هشت سالگی، به‌جای گوشی می ۷،‌ گوشی می ۸ را به بازار عرضه کند. البته در خبر دیگری گفته شده بود که به مناسبت جشن هشتین سالگرد شیائومی،‌ نسخه ویژه‌ای از می 8 موسوم به  Xiaomi Mi 8 Anniversary رونمایی شود که هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

زمان زیادی تا تاریخ ۲۳ ماه می (‌۲ خرداد ماه‌)‌ و مراسم رونمایی از آخرین گوشی هوشمند این برند باقی نمانده است و  قطعا در آن تاریخ همه چیز روشن خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات