هسل بلاد از لنز واید خود رونمایی کرد

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هسل بلاد از جدیدترین لنز ۲۱ میلی‌متری با f/4 سری اکس‌سی‌دی رونمایی کرد. این لنز از وسعت دید بسیار بالایی برخوردار است.
تبلیغات

هسل بلاد یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های صنعت عکاسی است. این شرکت نام‌‌دار که محصولاتی حرفه‌ای برای کاربرد‌های تجاری تولید می‌کند، به‌تازگی از واید‌ترین لنز خود رونمایی کرده است. لنز ۲۱ میلی‌متری با f/4 هسل‌بلاد، برای دوربین بدون آینه و مدیوم فرمت X1D-50c در نظر گرفته شده است.

لنز جدید هسل‌بلاد ضمن داشتن جثه‌ی کوچک که ویژگی تمام لنزهای سری XCD است، تصویر باکیفیت و واید ارائه می‌دهد. به گفته‌ی مدیران هسل‌بلاد این لنز برای عکاسی از مناظر، فضای داخلی و نماهای بیرونی شهری، ایده‌آل است.

لنز اکس‌سی‌دی جدید هسل‌بلاد، در استاندارد ۳۵ میلی‌متری، فاصله‌ی کانونی ۱۷ میلی‌متری به ارمغان می‌آورد. حداقل فاصله‌ی فوکوس ۳۲ سانتی‌متری و حداکثر بزرگ‌نمایی ۱:۱۰ تصویر، از دیگر قابلیت‌های جدیدترین لنز هسل‌بلاد هستند.

در مقایسه با سایر لنزهای سری اکس‌سی‌دی، لنز جدید به شاتر مرکزی با توانایی فعالیت از ۱/۲۰۰۰ ثانیه تا ۶۰ دقیقه مجهز است و توانایی همگام‌سازی با فلش تا حداکثر ۱/۲۰۰۰ ثانیه نیز دارد.

عکس‌برداری با این لنز و پس‌پردازش‌ با نرم‌افزار ویرایش عکس هسل‌بلاد موسوم به «فوکوس»، منجر به ایجاد تصاویری بدون هرگونه اعوجاج و ثبت کاملا صاف خطوط می‌شود.

در ادامه تصویر لنز 21mm f/4 و عکس‌های ثبت‌شده با آن را مشاهده می‌کنید.

Hasselblad
نمونه تصویر لنز هسل بلاد
نمونه تصویر لنز هسل بلاد

لنز ۲۱ میلی‌متری هسل‌بلاد اکس‌سی‌دی ۲۴ اردیبهشت با قیمت ۳۷۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات