DJI از دو پهپاد جدید فانتوم 4 پرو 2 و 4 پرو 2 پلاس رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دی‌جی‌آی از نسخه‌ی جدید پهپاد فانتوم ۴ پرو که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود رونمایی کرد. این نسخه قابلیت‌های جدید مانند آکیوسینک دارد.
تبلیغات

دی‌جی‌آی دومین نسخه از پهپاد فانتوم ۴ پرو را معرفی کرد. در این نسخه ضمن بهبود عملکرد نسبت به مدل قبلی که در نوامبر ۲۰۱۶ معرفی شد، ویژگی‌های جدیدی نیز اضافه شده است.

نسخه‌ی قبلی فانتوم ۴ پرو از سیستم انتقال تصویر لایت‌بریج شرکت دی‌جی‌آی استفاده می‌کرد؛ اما فانتوم ۴ پرو نسخه‌ی ۲ به جدیدترین فناوری انتقال تصاویر اچ‌دی موسوم به آکیوسینک مجهز شده که قادر است انتقال تصاویر را به‌صورت دیجیتال، با رزولوشن بالا و تأخیر کم انجام دهد. پهپاد فانتوم ۴ پرو ۲ با استفاده از این فناوری به‌صورت بی‌سیم به عینک DJI Goggles RE وصل می‌شود و از تغییر خودکار فرکانس دوگانه پشتیبانی می‌کند. صاحبان این پهپاد می‌توانند با استفاده از عینک یادشده پرواز مجازی را به‌صورت اول شخص تجربه کنند.

پرواز کم‌صداتر

پهپاد جدید نسبت به نسخه‌ی قبلی خود صدای کمتری تولید می‌کند و طبق ادعای شرکت سازنده، ۶۰ درصد کم‌صداتر است.

مشخصات مشابه

جدا از بهبودها و ویژگی‌های جدید، ویژگی‌های اصلی و مشخصات کلی P4P V2 تغییر چندانی نسبت به P4P نداشته است. پشتیبانی از ۷ کیلومتر برد ارسال تصویر، ۳۰ دقیقه پرواز مداوم، حسگر مانع پنج‌جهته، لنز CMOS بیست مگاپیکسلی یک اینچی، ضبط ویدیوی 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه، حالت عکس‌برداری پشت سرهم از اجسام غیر متحرک با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه و بدنه‌ی سفیدرنگ از جمله مشخصات پهپاد دی‌جی‌آی هستند که بدون تغییر باقی مانده‌اند.

پهپاد دی جی آی

فانتوم ۴ پرو پلاس نسخه ۲

نسخه‌ی ارتقاء‌یافته‌ی دیگری نیز به نام فانتوم ۴ پرو پلاس ۲ در نظر گرفته شده است که با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی روی دستگاه ریموت آن عرضه می‌شود و مناسب افرادی است که در فضای باز و زیر نور آفتاب پهپاد خود را به پرواز درمی‌آورند.

پهپاد جدید فانتوم ۴ پرو ۲ با قیمت ۱۴۹۹ دلار از فروشگاه دی‌جی‌آی یا سایر خرده‌فروشی‌های سراسر دنیا قابل تهیه است. باتری پهپاد، ریموت کنترل دستگاه، چهار جفت پروانه، شارژر باتری، کابل شارژر، گیره حلقه، کابل میکرو یواس‌بی از اقلامی هستند که به همراه این پهپاد عرضه می‌شوند. نسخه‌ی پلاس پهپاد مورد بحث قیمتی برابر با ۱۷۹۹ دلار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات