شیائومی می 7 دوم خرداد معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید شیائومی، جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام می ۷ را با مشخصات بهبودیافته از جمله نمایشگر بزرگ‌تر در تاریخ دوم خرداد معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

برطبق پوستری که به تازگی در چین درز کرده است، شیائومی می ۷ در ۲۳ ماه می (۲ خرداد) رونمایی خواهد شد. همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، این پوستر یادآور همان پوسترهایی است که شیائومی معمولا در صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر می‌کند. در حال حاضر (در لحظه‌ی نوشتن این خبر) این تصویر هنوز در صفحه‌ی رسمی شیائومی در ویبو قرار نگرفته است؛ اما این شرکت احتمالا آن را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

Xiaomi Mi 7 Teaser
مقاله‌های مرتبط:

در این تصویر یک عدد ۷ بزرگ و همچنین یک تاریخ عرضه‌ مشاهده می‌شود. تنها دستگاهی از شیائومی که در نام خود از عدد ۷ بهره می‌گیرد و انتظار عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن نیز می‌رود، شیائومی می ۷ است. در نتیجه بدون شک شیائومی در این تصویر به این گوشی اشاره می‌کند. شیائومی می ۶ در ماه آوریل سال گذشته عرضه شد و انتظار می‌رفت که این شرکت چینی جانشین آن را نیز در ماه آوریل امسال معرفی کند. اما این اتفاق در ماهی که گذشت صورت نگرفت؛ زیرا شیائومی می میکس ۲ اس به تازگی در ماه فروردین رونمایی شد و این شرکت نمی‌خواست دو دستگاه رده‌بالا را با فاصله‌‌های زمانی اندک از یکدیگر معرفی کند. در نتیجه اگر این پوستر را معتبر فرض کنیم، می ۷ در پایان ماه می معرفی خواهد شد. با این حال، بسیاری بر این باورند که شیائومی پرچمدار بعدی خود را به دلیل فاصله گرفتن از زمان عرضه‌ی می میکس ۲ اس در تابستان پیش‌رو عرضه خواهد کرد.

در هر صورت انتظار می‌رود شیائومی می ۷ از حاشیه‌های به‌شدت نازک و نمایشگر بزرگ‌تر در مقایسه با می ۶ با نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار باشد. همچنین براساس شایعات حسگر اثر انگشت این گوشی  زیر نمایشگر جاگذاری شده است. این دستگاه همانند می میکس ۲ اس مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود و احتمالا دست‌کم از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد گرفت. این گوشی همچنین اندروید اوریو را به همراه رابط کاربری MIUI 9 اجرا می‌کند. احتمال می‌رود جدیدترین پرچمدار شیائومی از بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای ساخته شود؛ هرچند احتمال عرضه‌ی یک مدل فلزی و سرامیکی نیز وجود دارد. علاوه بر این، براساس برخی گمانه‌زنی‌ها شیائومی شاید در کنار می ۷ از نسخه‌ای بزرگ‌تر از این دستگاه به نام می ۷ پلاس نیز رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات