ال‌ جی جی 7 با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، اردیبهشت عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی گوشی پرچم‌دار جدید جی ۷ را با دوربین دوگانه و طراحی مشابه آیفون ۱۰ در ماه اردیبهشت معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

پرچم‌دار جدید ال‌جی که جی ۷ نامیده می‌شود، به‌زودی با جی ۶ جایگزین خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، این مدل به MLCD مجهز خواهد بود که یک پنل با پیکسل‌های RGBW است؛ به لطف استفاده از پیکسل‌های سفید، مصرف انرژی این نوع پنل‌ ۳۵ درصد کم‌تر از پنل‌ معمولی IPS LCD است که ساب‌پیکسل‌های سبز، آبی و قرمز دارد. 

گوشی جدید ال‌جی با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد و تصویری از پنل شیشه‌ای گوشی جی ۷ منتشر شده است. بریدگی محل جای‌گیری دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و سنسور تشخیص نور محیط است؛ حفره‌های موجود در بریدگی، این موضوع را منعکس می‌کنند. به‌ نظر می‌رسد ال‌جی از یک پنل ۶ اینچی برای گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد که، نسبت ابعاد ۱۹:۹ دارد و کشیده‌تر از پنل‌های ۱۸:۹ مورد استفاده در پرچم‌‌داران پیشین ال‌جی است. پیش‌تر اعلام شده بود جانشین جی 6 در دو نسخه با نمایشگر OLED و LCD عرضه خواهد شد و البته تولید مدل مجهز به پنل LCD بیشتر است. 

ال جی جی 7

تصویر فاش‌شده از پنل جلوی گوشی ال‌جی جی ۷

مانند دیگر گوشی‌های هوشمند اندروید که در بالای نمایشگر بریدگی دارند، حاشیه‌ی پایین نمایشگر حفظ شده است. با این‌حال، ال‌جی جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در لبه‌ی پایین گوشی حفظ کرده است و برای گوش دادن به آهنگ با استفاده از هدفون‌های قدیمی‌تر با مشکل مواجه نخواهید شد.

گوشی ال‌جی جی ۷ در قاب پشتی، از شیشه بهره می‌گیرد و فریم فلزی دور گوشی نیز حفظ شده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این مدل ۱۵۳.۲ میلی‌متر طول دارد و عرض آن ۷۱.۹ میلی‌متر است؛ ضخامت پرچم‌دار جدید ال‌جی، ۸.۲ میلی‌متر خواهد بود که کم‌تر از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ است؛ اما اگر برآمدگی دوربین اصلی را حساب کنید، ضخامت گوشی جی ۷ به ۸.۵ میلی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

شرکت ال‌جی، پرچم‌دار جدیدش را با یک دکمه اختصاصی برای بهره‌گیری از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد؛ جی ۷ با تمرکز بر ویژگی Q Voice و Q Lens عرضه خواهد شد که قابلیت‌های اختصاصی ال‌جی برای پرچم‌دارانش محسوب می‌شوند و نمونه‌هایی از عملکرد آن‌ها را در ال‌جی وی ۳۰ اس تینک دیده‌ایم. تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی است و این مدل از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد و مدل «پلاس» به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در قاب پشتی از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنزی F1.5 استفاده شده است؛ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ نیز از سنسوری با دهانه لنزی متغیر F1.5 و F2.4 بهره می‌گیرند. البته در حال‌ حاضر مشخص نیست مانند پرچم‌دار جدید سامسونگ، امکان عکس‌برداری با تغییر دهانه لنزی وجود دارد یا ال‌جی از این ویژگی صرف‌ نظر کرده است. در رابطه با ظرفیت باتری نیز اطلاعات چندانی وجود ندارد و جزئیات آن مشخص نیست.

بر اساس آخرین گزارش‌ها پرچم‌دار آینده ال‌جی در اواخر ماه آوریل (نیمه اردیبهشت) به‌صورت رسمی معرفی و تا نیمه ماه می (نیمه اول خرداد) توسط اپراتورهای کُره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات