ال جی: جی 7 در زمان مناسب معرفی می‌شود

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام سخن‌گوی ال‌جی، پرچم‌دار جدید این شرکت در مسیر توسعه است و در زمان مناسب معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اگرچه ممکن است ال‌جی پرچم‌دار جدید خود با نام احتمالی G7 در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری میلادی رونمایی نکند؛ اما طبق اعلام کره‌ای‌ها، این موضوع به‌مفهوم به تعویق افتادن عرضه‌ی گوشی هوشمند یادشده نیست. با این حال، با توجه به آنکه ال‌جی معمولا پرچم‌دار خود برای نیمه‌ی نخست سال را در MWC معرفی می‌کرد؛ می‌توان چنین پنداشت که معرفی این گوشی بالارده به زمان دیگری موکول شده است.

مدیرعامل ال‌جی در جریان نمایشگاه CES 2018 تایید کرد که فرآیند توسعه‌ی جی ۷ از نو آغاز خواهد شد؛ بنابراین یکی از دلایل اصلی معرفی‌نشدن این گوشی هوشمند طی رویداد ماه آینده‌ی میلادی نیز همین موضوع است. با این حال، یکی از سخن‌گویان ال‌جی اخیرا به وب‌سایت اندروید سنترال اعلام کرده است که جی ۷ در مسیر عرضه قرار دارد و اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند «در زمان مناسب» اعلام خواهد شد:

نسل آتی گوشی ال‌جی جی ۶ طبق برنامه عرضه می‌شود و نام رسمی آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد؛ بنابراین تا آن زمان، گزارش‌های مربوط به تصمیم‌گیری در خصوص زمان معرفی و نام رسمی [این محصول]، تنها برمبنای حدس و گمان خواهند بود.

با این همه، به‌نظر می‌رسد که ال‌جی کماکان به استراتژی عرضه‌ی دو پرچم‌دار در سال، پایبند باشد؛ چرا که نمی‌توان دلیلی برای عرضه‌نشدن گوشی دیگری از خانواده‌ی V در فصل پاییز سال جاری میلادی یافت. در حال حاضر مشخص نیست که نام سری G تغییر خواهد کرد یا خیر؛ اما بی‌شک تغییر نام، اصلی‌ترین دغدغه‌ی ال‌جی نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات