پیش‌نمایش هنسی از تیونینگ فورد GT

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برند تیونینگ هنسی پروژه جدیدی روی فورد GT مدل ۲۰۱۸ انجام خواهد داد که در ادامه، در ویدئویی به این خودرو خواهیم پرداخت.
تبلیغات

اگر در یک جمع علاقه‌مند به خودرو یا در یک گردهمایی خودرویی باشید، مطمئنا به زبان آوردن نام هنسی می‌تواند باعث شود تا سرها به سمت شما بچرخد. هنسی یکی از قدرتمند‌ترین تیونرهای خودرو و وانت‌ اسپرت آمریکا است. عملکرد این تیونر، معمولا قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و بیشتر فراهم می‌کند.

یکی از برندهای مورد علاقه هنسی، فورد است و حالا در جدیدترین پروژه به سراغ سوپر اسپرت جدید آمریکا، فورد GT رفته است. باید ببینیم هنسی با این سوپر اسپرت ۶۴۷ اسب بخاری چه خواهد کرد.

فورد GT

هنسی این خودرو را با نام GT ’67 Heritage edition تولید می‌کند. در ویدئویی که از این خودرو توسط فورد منتشر شده، می‌توان مشاهد کرد که دارای تغییراتی در مقایسه با مدل استاندارد است. این تغییرات شامل رنگ‌آمیزی، تودوزی و ادواتی از جنس فیبر کربن می‌شود. هنسی این فورد را GT ’67 Heritage edition نام‌گذاری کرده است؛ زیرا در طراحی و اعمال تغییرات، از فورد GT 40 سال ۱۹۶۷ که در مسابقات لمانز همان سال برنده شده الهام گرفته است. ضمن اینکه این مدل نیز مشابه مدل قدیمی، به رنگ قرمز و سفید خواهد بود.

فورد GT

در بخش‌های مختلف بدنه می‌توان استفاده از الیاف کربن را مشاهد کرد. شماره‌ی این خودرو به شکل خودروهای مسابقه‌ای کلاسیک، در یک بیضی سفیدرنگ روی درب‌ها و کاپوت نمایش داده شده است. رینگ‌های این اتومبیل دارای سایز ۲۰ اینچی، از جنس آلیاژ آلومینیوم و به رنگ نقره‌ای خواهند بود. در داخل کابین می‌توان تودوزی زیبای چرم مشکی را به همراه دوخت قرمز مشاهده کرد و ترکیب مشابهی روی غربیلک فرمان به چشم می‌خورد؛ ضمن اینکه کمربند‌های ایمنی قرمزرنگ و پدال‌شیفتر‌های خاکستری به جذابیت نمای داخلی این خودرو افزوده است.

 از مدل GT ’67 Heritage edition تنها به تعداد محدودی تولید خواهد کرد و از آنجایی که کل تولید فورد GT جدید برای بازار جهانی تنها به ۱۰۰۰ دستگاه می‌رسد و در طی چهار سال‌ آینده تولید خواهد شد، به نظر می‌رسد مدل تولیدشده توسط هنسی، اتومبیل بسیار خاصی باشد. در بخش فنی این خودرو شاهد به‌کارگیری پیشرانه‌ای هستیم که می‌تواند ۶۴۷ اسب بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو در این سوپر اسپرت آمریکایی با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه انجام می‌شود که این خودرو را قادر می‌سازد به حداکثر سرعت ۳۴۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

هنسی هنوز جزئیات کامل برنامه خود برای این خودرو را اعلام نکرده است و باید صبر کنیم تا ببینیم هنسی چه برنامه‌ای برای این سوپر اسپرت محبوب دارد. شاید قدرت نهایی خودرو به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند. در ادامه می‌توانید ویدئو‌کلیپ دیدنی پیش‌نمایش هنسی را مشاهده کنید.

فورد GT
فورد GT
فورد GT
فورد GT
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات