اتمام موجودی گوشی‌های هوشمند ویندوزی فروشگاه مایکروسافت

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت متوجه می‌شوید که موجودی تمامی گوشی‌های هوشمند ویندوزی این شرکت به اتمام رسیده است.
تبلیغات

با نهایت تأسف، به نظر می‌رسد تمام امیدها به رشد ویندوز در گوشی‌های هوشمند به‌پایان رسیده است. تمامی دستگاه‌های فروشگاه مایکروسافت به حالت «اتمام موجودی» تغییر پیدا کرده‌اند و با این حساب دیگر دستگاه جدیدی حتی از مدل‌های قدیمی تولید نخواهد شد. از آخرین دستگاه معرفی‌شده لومیا توسط مایکروسافت زمان بسیار زیادی می‌گذرد و در فروشگاه مایکروسافت نیز موجودی گوشی‌های هوشمند بیشتر مربوط به دستگاه‌های ثالت از دیگر شرکت‌ها بوده است.

آلکاتل آیدل ۴ اس و اچ پی الیت ایکس ۳ ازجمله دستگاه‌هایی بودند که توجه کاربران را جلب کردند. در چند روز گذشته، بعضی از مشتریان وفادار و خوش‌شانس مایکروسافت، موفق شدند آخرین نسخه‌های دستگاه‌های فوق را خریداری کنند تا اکنون هیچ دستگاهی در فروشگاه مایکروسافت موجود نباشد. اگر هنوز هم قصد خرید یک دستگاه ویندوزی دارید، باید به سراغ آمازون بروید؛ زیرا هنوز تعداد اندکی دستگاه در بعضی از فروشگاه‌ها باقی مانده است.

نکته بسیار جالب در فروشگاه مایکروسافت، فروش دستگاه‌های اندرویدی همچون گلکسی اس ۹ است که به دلیل استفاده از نرم‌افزار‌های مایکروسافت، در فروشگاه عرضه می‌شود. به نظر شما آیا در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی سرفیس فون خواهیم بود؟ یا اصلاً گوشی هوشمند دیگری با ویندوز معرفی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات