طوفان منصوری با معرفی ۹ مدل جدید در ژنو 2018

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
منصوری به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تیونرهای دنیا، با ۹ مدل منحصربه‌فرد از فراری، پورشه، بنتلی، استون مارتین، بوگاتی و مرسدس‌بنز، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ حاضر شد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ و شخصی‌سازی منصوری (Mansory) که محصولات جنجالی آن همیشه توجه رسانه‌ها را جلب کرده، با دست پر به نمایشگاه خودروی ژنو آمده است. برند آلمانی منصوری با ۸ مدل مختلف و منحصربه‌فرد در ۷ کلاس مختلف به اضافه‌ی یک خودروی مخصوص ورزش گلف، غرفه‌ی رنگارنگ خود در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸  را به نمایش می‌گذارد.

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

MANSORY

اولین محصول این برند، نسخه‌ی سالن از پورشه پانامرا اسپرت توریسمو بود که هنوز کد انحصاری منصوری را دریافت نکرده است. پانامرا با دریافت فیبر کربن اختصاصی منصوری در بخش‌های مختلف، رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی، ۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر که حاصل تیونینگ منصوری روی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری و دو توربوشارژر آن است، کاملاً مخاطبان اصلی خود را تعویض کرده است. فضای داخلی استیشن پورشه با روکش‌های چرمی دورنگ و تزئینات فیبر کربن به شیوه‌ی منصوری به‌روزرسانی شده است.

مرسدس‌بنز AMG S63

MANSORY

فیس‌لیفت جدید سدان لوکس و پرقدرت مرسدس، با دریافت کیت بدنه‌ی عضلانی منصوری و کد سیگنچر (Signature) به معنی اثر اختصاصی، نمای جذابی پیدا کرده است. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل و دو توربوشارژر سدان مرسدس به لطف تیم مهندسی منصوری با ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۳۰ نیوتن‌متر گشتاور همراه شده است. تزئینات فیبر کربن در بخش‌های مختلف، رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی و سیستم اگزوز اسپرت از دیگر تغییرات این سدان است.

بنتلی بنتایگا

MANSORY

منصوری با اضافه کردن رینگ‌های ۲۴ اینچی و بهینه‌سازی پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر W شکل بنتلی که حالا ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، محصول اختصاصی خود با نام بنتایگا بلوریون (Bentayga Bleurion) را معرفی کرده است. همانند دیگر محصولات منصوری، شاسی‌بلند بریتانیایی به کیت بدنه‌ی جدید به همراه تزئینات فیبر کربن، سیستم اگزوز سفارشی با چهار سراگزوز و دیفیوزر عقب جدید مجهز شده است.

استون مارتین DB11

MANSORY

تیم مهندسی منصوری با استون مارتین DB11 سبزرنگ که با کد «کوروش» همراه شده است،‌ نهایت خلاقیت و هنر این برند را با اشاره به ریشه‌ی ایرانی کوروش منصوری (مؤسس برند منصوری) ترکیب کرده است. استون مارتین DB11 منصوری با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل، ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را به همراه رینگ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق کم‌ارتفاع و پنل‌های فیبر کربن بدنه در اختیار مشتریان خاص قرار داده است.

رولزرویس فانتوم

MANSORY

منصوری حتی از سدان فوق لوکس فانتوم هم چشم‌پوشی نکرده است؛ رینگ‌های ۲۴ اینچی، ارتقاء پیشرانه‌ی V12 به قدرت ۶۱۰ اسب بخار و گشتاور ۹۵۰ نیوتن‌متر و سیستم اگزوز اسپرت پایه‌ی رولزرویس فانتوم بوشوکان (Bushukan، اشاره به رنگ لیمو) را تشکیل می‌دهند. این مدل ویژه با ترکیب بدنه‌ی سیاه و لیمویی رنگ‌آمیزی شده است.

مک‌لارن 720S

MANSORY

مدل استاندارد سوپراسپرت مک‌لارن 720S طراحی و قوای فنی بی‌نظیری دارد که حالا با تیونینگ منصوری، پیشرانه‌‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری و دوتوربوشارژر این سوپراسپرت بریتانیایی ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند؛ مک‌لارن 720S First Edition منصوری با نهایت سرعت ۳۴۴ کیلومتر بر ساعت، در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. به لطف کیت بدنه، پنل‌های فیبر کربن و سیستم اگزوز سفارشی منصوری،‌ 720S نمای تهاجمی‌تر پیدا کرده است.

فراری 812 سوپرفست استالونه

MANSORY

کد استالونه (Stallone) که در محصولات قبلی منصوری شامل 599 GTB و F12 استفاده شده بود، حالا زینت‌بخش مدل 812 سوپرفست فراری با پیشرانه ۱۲ سیلندر V شکل با قدرت ۸۳۰ اسب بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متر شده است. سوپراسپرت فراری با داشتن اسپویلر بزرگ در عقب و پنل‌های فیبر کربن، کاملاً متفاوت جلوه می‌کند.

بوگاتی ویرون

Bugatti mansory

منصوری با اضافه کردن دریچه‌های هوای بزرگ‌تر در سپر جلو، رینگ‌های جدید و طرح متفاوت بدنه، ابرخودروی بوگاتی ویرون را با نام دایموند (Diamond، به معنی الماس) معرفی می‌کند. با اینکه مدتی زیادی از دوران حکمفرمانی ویرون گذشته؛ ولی این ابرخودرو و پیشرانه‌ی W16 آن هنوز جاذبه‌ی لازم را برای منصوری داشته است.

خودروی گلف گاریا

MANSORY

شاید عجیب‌ترین و در عین حال جالب‌ترین محصول جدید منصوری، بهینه‌سازی خودروی مخصوص گلف برند گاریا (Garia) به مدلی مشابه با زبان طراحی مرسدس‌بنز است. این خودروی گلف که نهایت سرعت آن ۶۹ کیلومتر بر ساعت است، جواز تردد جاده‌ای هم کسب کرده. منصوری با اضافه کردن تجهیزاتی چون یخچال، صندلی‌های چرمی و سقف فیبر کربنی جذاب‌ترین خودروی گلف موجود را ارائه می‌کند. خودروی گلف گاریا به باتری ‍۱۰.۲۴ کیلووات ساعتی با شعاع حرکتی ۸۰ کیلومتر مجهز است.

MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
MANSORY
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات