ال‌ جی نظرسنجی خود در خصوص بریدگی بالای نمایشگر را حذف کرد

جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک نظرسنجی منتسب به تیم پشتیبانی ال‌‌جی در سایت ردیت درباره‌‌ی بریدگی نمایشگر، پس از دریافت بازخوردهای منفی زیاد به‌کلی حذف شد.
تبلیغات

چه بریدگی نمایشگر را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید، این تغییر در زبان طراحی با سرعت هر چه تمام‌تر در حال رخنه کردن در گوشی‌های اندروید است. ویژگی ظاهری که اولین بار در اسنشال فون به کار رفت؛ اما به نام اپل و آیفون ۱۰ تمام شد. این ویژگی اکنون به گوشی‌های ایسوس،  وان‌پلاس، هواوی و... راه پیدا کرده است. اطلاعات فاش‌شده از ال‌جی جی ۷ نئو نیز از وجود بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی حکایت دارد.

تیم پشتیبانی ال‌جی ظاهرا با ساخت یک حساب کاربری به نام LG_Support در بخش اندروید سایت ردیت حضور پیدا کرده و از کاربران خواسته اس نظر خود را در خصوص این طراحی بیان کنند.

حساب کاربری یادشده توسط مدیران بخش اندروید ردیت به‌عنوان حساب واقعی و رسمی ال‌جی شناخته و تأیید شده است. ظاهرا ال‌جی قصد داشته بازخورد این مطلب را به اطلاع تیم تحقیق و توسعه برساند. البته بدون پرسش مستقیم هم میزان تنفر کاربران از این طراحی در بخش نظرات تمام مطالب مربوط به آن کاملا مشخص است.

نظرسنجی ال‌جی در ردیت

مطلب نظرخواهی ال‌جی مدتی بعد حذف شد و مدیران بخش اندروید ردیت در توضیح گفتند این دومین بار است که «فریب» می‌خورند. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که منظور از فریب خوردن چه بوده است. ممکن است حساب کاربری ال‌جی با وجود شناسایی شدن به‌عنوان حساب رسمی، غیر رسمی از کار در آمده و ربطی به شرکت ال‌جی ندارد؛ اما احتمال قوی‌تر آن است که ال‌جی به دلیل تعداد بالای نظرات منفی، نتیجه‌ی نظرسنجی را دوست نداشته و آن را حذف کرده است. این اقدام به شدت یادآور کاری است که شیائومی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود انجام داد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومیت به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات