KGI: اپل واچ ‌سری 4 با طراحی جدید و نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق پیش‌بینی‌ KGI، اپل واچ ‌سری 4 با نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی جدید از اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.
تبلیغات

اپل واچ محصول موفقی برای اپل محسوب می‌شود و این شرکت برنامه‌های زیادی برای توسعه‌ی این گجت هوشمند دارد. نسل‌های مختلف این ساعت با اقبال بازار روبرو شدند و اپل نیز سود زیادی از آن‌ها کسب کرده است. KGI به‌عنوان یکی از معتبرترین مؤسسه‌های پیش‌بینی و آنالیز بازار، همواره پیش‌بینی‌های نزدیک به واقعیتی از محصولات اپل ارائه کرده است. حال این مؤسسه‌ خبر از عرضه‌ی مدل‌ جدید اپل واچ با طراحی نو می‌دهد.

KGI معتقد است که اپل واچ بازطراحی‌شده به نمایشگر بزرگ‌تر، باتری بهتر و قابلیت‌های بهبودیافته پایش سلامتی مجهز خواهد شد. ساعت هوشمند اپل از زمان تولد تا به امروز طراحی خارجی یکسانی داشته است؛ ولی طبق پیش‌بینی‌ها این روند با عرضه‌ی اپل واچ سری ۴ تغییر خواهد کرد. طبق اعلام مینگ‌چی‌کو، نمایشگر این ساعت‌ها ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نسل کنونی خواهد بود و عرضه‌ی آن از سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. مینگ‌چی‌کو در گزارش خود سخنی از تغییر ابعاد شاسی و بزرگ‌تر شدن آن نداده است.

اپل احتمالا از فرم‌فکتور جدیدی با حاشیه‌‌های کمتر در نسل جدید ساعت‌ هوشمند خود استفاده خواهد کرد؛ در صورت درست بودن چنین فرضیه‌ای، ابعاد دستگاه با وجود بزرگ‌تر شدن نمایشگر تغییر نخواهد کرد. KGI در گزارش خود از افزایش ظرفیت باتری خبر داده است که تا حدودی تحقق فرضیه‌ی اول را به چالش می‌کشد. اطلاعات موجود در گزارش مینگ‌چی‌کو و KGI جزئیات زیادی از محصول ارائه نمی‌کند و تنها به حضور یک قابلیت یا بهبود اشاره دارد؛ برای مثال سنسورهای پایش سلامتی در این ساعت‌ها به‌روزرسانی خواند شد اما جزئیاتی از آن اعلام نشده است.

کارشناسان معتقد هستند که اپل با تغییر طراحی و به‌روز کردن اپل‌ واچ و همچنین اضافه کردن سنسورهای جدید به آن، قادر به ثبت رکوردی جدید در عرضه‌ی این پوشیدنی‌ نوظهور خواهد بود؛ البته کاهش قیمت نیز در موفقیت این محصول نقشی اساسی خواهد داشت. طبق پیش‌بینی‌ KGI اپل در سال ۲۰۱۸ بین ۲۲ تا ۲۴ میلیون اپل واچ خواهد فروخت که ۳۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

احتمالا اپل واچ سری ۴ همزمان با آیفون‌های ۲۰۱۸ و در سپتامبر ۲۰۱۸ رونمایی خواهند شد. شما از نسل جدید ساعت هوشمند اپل چه انتظاری دارید؟ آیا به نظر شما اپل واچ سری ۴ موفقیت‌های گذشته را تکرار خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات