اچ‌ تی سی یو 12 لایف با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایوان بلس اعلام کرده است که گوشی میان‌رده یو ۱۲ لایف توسط اچ‌تی‌سی با بریدگی در بالای نمایشگر در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.
تبلیغات

درحالی‌که هنوز مشخص نیست شرکت اچ‌تی‌سی به استراتژی گذشته خود ادامه خواهد داد یا به دلیل فروش کم در بازار موبایل، تصمیم گرفته است شیوه جدیدی برای عرضه محصولات خود در پیش بگیرد؛ به‌ نظر می‌رسد این سازنده تایوانی برای رونمایی از یک گوشی با طراحی مشابه آیفون ۱۰ اپل آماده می‌شود.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ایوان بلس، تایوانی‌ها این گوشی را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه خواهند داد. وی ادعا می‌کند که اچ‌تی‌سی، احتمالاً نسخه میان‌رده گوشی یو ۱۲ را با پسوند «لایف» ارائه می‌دهد که در بالای صفحه‌نمایش آن بریدگی وجود دارد. از آنجایی‌که تصویری از میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی ارائه نشده است، نمی‌دانیم این مدل طراحی مشابه اسنشال فون خواهد داشت یا از آیفون ۱۰ در این زمینه تبعیت می‌کند؛ باید اشاره کرد که اسنشال فون تنها یک بریدگی بسیار کوچک در بالای نمایشگر خود دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی است. در مقابل، پرچم‌دار گران‌قیمت اپل از بریدگی ضخیم در بالای نمایشگر بهره می‌گیرد و از سه طرف دیگر، نمایشگر آن بدون حاشیه است.

اسنشال فون

گوشی اسنشال فون

در رابطه با گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ لایف، اطلاعات بیشتری ارائه نشده است؛ به همین جهت نمی‌دانیم مدل مذکور چه مشخصاتی ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، مشخص نیست این مدل چه زمانی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ آیا تایوانی‌ها برای معرفی آن به همراه گوشی یو ۱۲ پلاس برنامه‌ریزی کرده‌اند یا این میان‌رده را در یک زمان دیگر ارائه می‌دهند. لازم‌ به‌ذکر است که گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد؛ به‌ نظر می‌رسد مدل یو ۱۲ هیچ‌گاه معرفی نمی‌شود و یو ۱۲ پلاس به‌صورت مستقیم جایگزین یو ۱۱ پلاس خواهد شد. براساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد؛ در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، یو ۱۲ پلاس به‌عنوان اولین گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی با دو دوربین در پنل پشتی عرضه می‌شود.

برخلاف یو ۱۲ لایف، پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی در بالای نمایشگر خود بریدگی نخواهد داشت و حاشیه‌ی بالای نمایشگر را حفظ کرده است. ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه جدیدترین پرچم‌دار شرکت تایوانی با نمایشگر ۶ اینچی Super LCD،ا۶ گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت وجود دارد. پیش‌تر، این شرکت تایوانی گوشی دیزایر ۱۲ پلاس را با دوربین دوگانه ارائه داد.

پیش‌تر اعلام شده بود تعداد گوشی‌های اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال گذشته، کم‌تر خواهد بود؛ این شرکت تنها روی یک پرچم‌دار در سال ۲۰۱۸ متمرکز خواهد شد و تعدادی گوشی میان‌رده نیز ارائه خواهد داد. از جمله گوشی‌هایی که به‌صورت رسمی توسط اچ‌تی‌سی در سال جدید میلادی معرفی شده است، می‌توان به دیزایر ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس اشاره کرد که هر دو با صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ عرضه شده‌اند. گوشی دیگری نیز توسط این شرکت تایوانی با اسم‌ U11 EYEs معرفی شده  است که طراحی مشابه اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس دارد و البته، مشخصات سخت‌افزاری آن با میان‌رده‌های بازار قابل مقایسه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات