اچ تی سی یو 12 با دوربین دوگانه در ماه آوریل رونمایی می‌شود

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدیدی از گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یو ۱۲ منتشر شده است که حکایت از عرضه‌ی این گوشی در ماه آوریل همراه با دوربین دوگانه دارد.
تبلیغات

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، پرچم‌دار جدید سری «یو» اچ‌تی‌سی به دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. مشخص نیست دوربین دوگانه چه قابلیت‌هایی ارائه می‌دهد؛ اما تفاوت اندازه سنسورهای دوربین اصلی می‌تواند به معنای امکان عکاسی پرتره یا عکاسی در بزرگ‌نمایی‌ مختلف بدون از دست دادن جزئیات باشد. این‌طور که پیدا است، شرکت تایوانی از سنسورهای IMX سری ۳۰۰ سونی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

اچ تی سی یو 11 پلاس / HTC U11 Plus

ادعا می‌شود گوشی جدید اچ‌تی‌سی به قابلیت سیستم تشخیص چهره «HTC Face Unlock» مجهز خواهد بود. همچنین اعلام شده است که یو ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و نمایشگری کشیده ۶ اینچ با رزولوشن +QHD و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ استفاده خواهد کرد. دور از انتظار است که جانشین اچ‌تی‌سی یو ۱۱ به تبعیت از روند مرسوم، از پنل اولد استفاده کند؛ احتمالاً اچ‌تی‌سی این گوشی را به پنل Super LCD مجهز خواهد کرد.

پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. باتری ۳۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت و بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار، از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید اچ‌تی‌سی با اسم‌ رمز Imagine است.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی یو ۱۲ اچ‌تی‌سی از قابلیت اج‌سنس ۲.۰ بهره می‌گیرد؛ کافی است لبه‌های گوشی را برای اجرای برنامه‌ یا دستورهای مختلف فشار دهید. یو ۱۱ و یو ۱۱ پلاس که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شدند، به قابلیت مشابهی مجهز شده‌اند. ادعا می‌شود که پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی از پروژه تربل گوگل پشتیبانی خواهد کرد و قادر است به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را سریع‌تر دریافت کند.

در نهایت اعلام شده است گوشی جدید سری «یو» اچ‌تی‌سی در ماه آوریل (دهه دوم فروردین تا هفته اول اردیبهشت) معرفی خواهد شد. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی یو ۱۲ با قیمت ۸۸۰ دلار وارد بازار خواهد شد؛ البته در شایعه جدید به قیمت این گوشی اشاره نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات