امتیاز وان پلاس 6 در گیک‌بنچ، از گلکسی اس 9 بالاتر است

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، نسبت به وان پلاس ۶ که همگی به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز هستند، از امتیاز کم‌تری در گیک‌بنچ برخوردارند.
تبلیغات

از زمان ارائه اولین دستگاه، وان پلاس فلسفه خود را ارائه قدرتمندترین سخت‌افزار، قابلیت‌های نرم‌افزاری اصلی بدون باگ و قیمت تهاجمی قرار داده است. جالب است بدانید که گوشی‌های وان پلاس لقب «قاتل پرچم‌دار» را به خود اختصاص داده‌اند؛ چراکه نسبت به بهترین پرچم‌داران از کارایی مشابه اما قیمتی پایین‌تر برخوردار هستند.

طبق گزارشات موجود، ظاهرا به‌زودی وان پلاس ۶ روانه بازار خواهد شد. شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه همچون وان پلاس ۵ به قدرتمندترین سخت‌افزار یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و حداقل ۶ گیگابایت رم مجهز است.

به‌تازگی نتایج تست وان پلاس ۶ روی وب‌سایت گیک‌بنچ قرار گرفته است. این دستگاه که تحت عنوان NS NS P7819  لیست شده، امتیازهای قابل توجهی کسب کرده است. در تست تک‌هسته‌ای، گیک‌بنچ به این دستگاه امتیاز ۲۵۳۵ و در آزمون چند هسته‌ای، امتیاز ۸۶۳۲ را اختصاص داده است.

اگر نام سامسونگ را در همان وب‌سایت جستجو کنید، متوجه می‌شوید گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز هستند، از نمرات پایین‌تری نسبت به وان پلاس ۶ برخوردار هستند. پیش‌نمایش وان پلاس ۶ در گیک‌بنچ، نشان از امتیاز بالاتر آن نسبت به گلکسی اس ۹ دارد.

اما هنوز جزئیات قاتل پرچم‌دار به اتمام نرسیده است. شایعات حاکی از آن هستند که دستگاه فوق به یک حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش مجهز است (و همچنین یک بریدگی، اما اجازه بدهید فعلا صحبتی از آن به میان نیاوریم). شایعات دیگری نیز وجود دارند که نشان می‌دهند وان پلاس ۶ اولین گوشی هوشمند در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود که با خارج کردن گلکسی نوت ۹ از دور رقابت، حسگر اثر انگشت آن روی صفحه نمایش تعبیه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات