لاجیتک از قلم‌ هوشمند و کیبورد ارزان‌قیمت برای آیپد رونمایی کرد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
در جریان رویداد آموزشی اپل، شرکت لاجیتک از قلم هوشمند و کیبورد جدید برای آیپد رونمایی کرد.
تبلیغات

اپل امروز در جریان رویداد آموزشی خود، از نسل جدید قلم‌ هوشمند و ارزان‌قیمتِ لاجیتک که انحصاراً برای آیپد‌ این شرکت توسعه داده‌ شده‌ است، رونمایی کرد. این قلم هوشمند که Crayon نام دارد، قرار است با قیمت ۴۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

علاوه بر مورد بالا، اپل از محافظ و کیبورد جدیدی برای آیپد‌ رونمایی کرد که توسط لاجیتک تولید شده‌اند. تاکنون هیچگونه جزئیاتی درباره‌ی قیمت این کیبورد و محافظ ارائه نشده است و بالطبع، اطلاعی درباره‌ی زمان‌ِ عرضه‌ی آن در دست نیست.

رویداد آموزشی اپل که اکنون در حال برگزاری است، بر مدارس، آموزگاران و دانش‌آموزان تمرکز دارد. هدفِ اپل از برگزاری چنین رویدادی، سوق دادنِ محیط‌های آموزشی به استفاده از اکوسیستم آی‌او‌اس است. باتوجه به این موضوع که گوگل‌ هم در سال‌ها اخیر با کروم‌بوک‌های خود توجه ویژه‌ای به این حوزه نشان داده، نبود کوپرتینونشین‌ها در این حوزه کاملاً ملموس بود.

در طول این رویداد، اپل از نسخه‌ی ارزان‌قیمتِ آیپد‌ رونمایی کرد. این دستگاه ۹.۷ اینچی که قیمت ۲۹۹ دلاری دارد، از پردازنده‌ی A10 Fusion بهره می‌برد و پشتیبانی از اپل پنسل را که پیش‌تر در انحصار نسخه‌های Pro بود، به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید از طریق این لینک، در جریان پوشش لحظه‌ای زومیت از رویداد آموزشی اپل قرار بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات