سامسونگ تصمیم به فروش ۱.۵ میلیون تلویزیون QLED در سال ۲۰۱۸ دارد

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تصمیم جدی گرفته است تا سهام خود را در بازار تلویزیون‌ رده‌بالا افزایش دهد؛ به همین ترتیب قصد دارد در سال جاری به فروش ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون QLED دست پیدا کند.
تبلیغات

سامسونگ ازجمله شرکت‌هایی به‌حساب می‌آید که همیشه با یک رؤیای بلندپروازانه، اهداف خودش را در پیش می‌گیرد و تاکنون نیز در کارنامه اعمال خود، اتفاقات خوبی ثبت کرده است. در سال گذشته این شرکت توانست به رکورد فروش ۱ میلیون دستگاه تلویزیون QLED دست پیدا کند و امسال معتقد است که با افزایش ۵۰ درصدی، می‌تواند به فروش ۱.۵ میلیونی برسد.

سامسونگ به فکر شروع یک قدرت‌نمایی تازه است

سامسونگ دو هدف بسیار مهم را در سر دارد. اگر بتواند به هدف فروش ۱.۵ میلیونی دست پیدا کند، فاصله رقابتی شرکت با دیگر برندها در بازار جهانی افزایش زیادی پیدا می‌کند. از سوی دیگر، فروش ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون QLED مربوط به دستگاه‌های بالارده سامسونگ است؛ درنتیجه با فروش بیشتر می‌تواند قیمت متوسط فروش کل خود را افزایش دهد که در افزایش ارزش برند سامسونگ تأثیر مستقیمی خواهد داشت.

در بازار تلویزیون شاهد رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های مطرح هستیم. به نقل از رسانه‌های کره‌ای، یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده که در این میزان فروش، هدف اولیه، تلویزیون‌هایی با اندازه بزرگ است. سامسونگ در این زمینه مدل‌های مختلف زیادی وارد بازار کرده که با توجه به اختلاف قیمت اندک، شما را به خرید مدل‌های بالاتر ترغیب می‌کند.

اگر به بازار تلویزیون رده‌‎بالا نگاهی داشته باشید، برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته، سامسونگ پس از سونی و ال‌جی در جایگاه سوم ایستاده است. حدود سه هفته پیش، سامسونگ خط تولید تلویزیون‌ QLED سال ۲۰۱۸ خود را در نیویورک افتتاح کرد. در سری جدید تلویزیون‌‎های این شرکت، فناوری‌هایی از جمله دستیار صوتی ‌بیکسبی، کنتراست اتوماتیک و طراحی منحصربه‌فرد به کار گرفته شده است.

طیف جدید قیمت تلویزیون سامسونگ در سال جاری از ۱۵۰۰ دلار شروع می‌شود و تا ۶ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. این رنج قیمتی مربوط به تلویزیون‌هایی با صفحه‌نمایش ۴۹ تا ۸۲ اینچ در پنل‌های منحنی و تخت است.

به نظر شما سامسونگ به هدف خودش خواهد رسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات