هواوی، پی 20 پورشه دیزاین را نیز عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس توییت جدید هواوی، به‌ نظر می‌رسد که چینی‌ها نسخه‌ی پورشه دیزاین پی ۲۰ را نیز روانه‌ی بازار خواهند کرد.
تبلیغات

هواوی همکاری‌های متعددی با برند‌های پریمیوم داشته است؛ چینی‌ها در زمینه‌ی توسعه‌ی دوربین پرچم‌داران خود با لایکا مشارکت دارند و مدتی است که در زمینه‌ی طراحی با پورشه دیزاین همکاری می‌کنند. دو نسل اخیر از فبلت‌های پرچم‌دار خانواده‌ی میت، نسخه‌ای خاص با برند پورشه دیزاین نیز داشتند؛ محصولاتی با طراحی متفاوت‌ که با نام‌های میت ۹ پورشه دیزاین و میت ۱۰ پورشه دیزاین روانه‌ی بازار شدند. حال به‌ نظر می‌رسد که خانواده‌ی پرچم‌داران سری P نیز میزبان محصولی با این برند خواهد بود.

در شرایطی که تنها دو روز تا رونمایی هواوی از گوشی‌های پرچم‌دار پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو باقی مانده، این شرکت چینی توییتی منتشر کرده است که به‌ نظر می‌رسد به عرضه‌ی نسخه‌ای از محصول بالارده‌ی هواوی با برند پورشه دیزاین اشاره دارد. متن توییت یادشده بدین شرح است:

جستجو برای دستیابی به حد کمال با برند ماندگار پورشه دیزاین ادامه دارد. آینده‌ی تجمل با آینده‌ی فناوری در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۸ (۷ فروردین)، ملاقات می‌کند. 

حال با توجه به تقارن تاریخ یادشده در متن با تاریخ اعلام‌شده برای رونمایی از گوشی‌های جدید خانواده‌ی P20، به‌ نظر می‌رسد که هفتم فروردین شاهد پرده‌برداری از گوشی هواوی پی ۲۰ پورشه دیزاین یا هواوی پی ۲۰ پرو پورشه دیزاین نیز خواهیم بود؛ چرا که تنها نسخه‌ی بالارده‌ی پی ۲۰ سزاوار برند لوکس پورشه دیزاین است.

بر اساس تصاویر منتشرشده و گمانه‌زنی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود اعضای خانواده‌ی پی ۲۰ از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برند که در لبه‌ی بالای آن، همانند آیفون ۱۰، بریدگی باریکی برای جای دادن دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه ایجاد شده است. گزارش‌ها حکایت از آن دارند که این محصول بالارده از تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۷۰ بهره خواهد برد؛ تراشه‌ای که پیش‌تر در گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین استفاده شده است. 

ظاهرا هواوی پی ۲۰ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد؛ اما پی ۲۰ پرو به دوربین سه‌گانه، شامل سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی (مونوکروم) و ۸ مگاپیکسلی (تله‌فوتو) مجهز خواهد بود؛ بنابراین احتمالا در نسخه‌ی پورشه دیزاین نیز شاهد استفاده از چنین ترکیبی خواهیم بود. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات