اینستاگرام امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل را به بخش بیو فراهم کرد

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند به بخش Bio، هشتگ و لینک پروفایل اضافه کنند.
تبلیغات

اینستاگرام روز گذشته امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل به بخش Bio از حساب کاربران را فراهم کرد، این لینک‌های زنده کاربران را به صفحه‌ی هشتگ یا پروفایل کاربر دیگری هدایت خواهند کرد. اضافه‌ کردن هشتگ یا لینک پروفایل فرآیند بسیاری ساده‌ای است؛ با لمس کردن کلید Edit Profile و رفتن به بخش «.bio»، کافی است کاراکتر «#» یا «@» را تایپ کنید؛ بدین ترتیب، لیست پیشنهادی هشتگ و پروفایل را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب یکی از آن‌ها، لینک زنده‌ای به بیوی شما اضافه خواهد شد.

امکان اضافه کردن لینک پروفایل و هشتگ به اینستاگرام

به‌ لطف قابلیت جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند لینک هر هشتگ یا پروفایل دلخواه را به‌ حساب کاربری خود اضافه کنند؛ با این حال باید در نظر داشته باشید مالک لینک پروفایلی که در حساب کاربری خود آن را منشن کرده‌اید، از طریق یک اعلان از این موضوع مطلع خواهد شد و بدین ترتیب می‌تواند با اضافه‌ شدن لینک پروفایل خود به بیوی شما مخالفت کند و در این حالت، نامی که اضافه‌ کرده‌اید، باقی خواهد ماند؛ اما دیگر به حساب کاربری مخاطب لینک نخواهد بود.

امکان اضافه‌ کردن هشتگ و لینک پروفایل به بخش بیوی اینستاگرام، بخشی از به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن محسوب می‌شود که به‌تازگی برای کاربران iOS و اندروید منتشر شده است و شما کاربران عزیز زومیت می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به نصب آن‌‌ روی دستگاه خود اقدام کنید:

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات