نوکیا پربازدید‌ترین برند کنگره جهانی موبایل امسال شد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا در رویداد MWC 2018 توانست عنوان پربازدیدترین برند را در مقابل رقبای قدرتمندی چون سامسونگ به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال شاهد معرفی محصولات بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه بودیم. در این میان HMD Global توانست با برند نوکیا توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. این کمپانی با معرفی تولیدات جدید خود در MWC 2018، توانست رتبه‌ی نخست پربازدیدترین برند رویداد امسال را به خود اختصاص دهد.

نوکیا 2323

عملکرد مناسب فنلاندی‌ها در این نمایشگاه سبب شد تا معرفی رقبای قدرتمندی چون گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، نتواند از محبوبیت برند قدیمی نوکیا بکاهد. گفتنی است معرفی گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا و رونمایی از نسخه‌ی 4G نوکیا ۸۱۱۰ از عوامل مهم در جلب نظر کاربران به این برند بوده‌اند. طبق نظرسنجی Brandwatch که با مشارکت توییتر انجام گرفته است، برند نوکیا توانست از منظر بازدید با فاصله از سد رقبایی چون سامسونگ، هواوی، گوگل و اپل عبور کند.

جوایز نوکیا در MWC 2018

همچنین Juho Sarvikas، سرپرست کمپانی HMD اعلام کرد، در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، برند نوکیا موفق به دریافت ۲۱ جایزه شده است که رکورد جدیدی برای این شرکت محسوب می‌شود. شایان ذکر است نوکیا در سال گذشته توانست ۱۷ جایزه را به خود اختصاص دهد. به‌نظر می‌رسد نوکیا درصدد برداشتن گام‌های استواری در بازار گوشی‌های اندرویدی است؛ اما عرضه‌ی گوشی‌های خاطره‌انگیزی چون نوکیا ۸۸۱۰ می‌تواند طرفداران این برند را بیش از پیش به سمت خود جلب کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات