لکسوس RC F اسپرت بلک لاین معرفی شد

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لکسوس RC F اسپرت بلک لاین در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. تغییرات این نسخه بیش‌تر مربوط به طراحی ظاهری و فضای داخلی است.
تبلیغات

لکسوس دهمین سال حضور خود در نمایشگاه خودروی شیکاگو را با انواع منحصربه‌فردی از مدل‌های قدرتمند RC F و GS F جشن گرفت. اما افرادی که تمایل ندارند برای نسخه‌های محدود لکسوس مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر هزینه کنند، نسخه محدود RC نیز معرفی شده است که بدون شک طرفداران برند ژاپنی را منقلب خواهد کرد.

مدل جدید که «نسخه ویژه بلک لاین» نامیده می‌شود، از پکیج ظاهری موجود در مدل‌های RC 300 و 350 F اسپرت بهره می‌برد. مدل محدود لکسوس RC F اسپرت بلک لاین با دو رنگ بیرونی جدید خاویار و نقره اتمی تزئین خواهد شد و تولید آن تنها به ۶۵۰ دستگاه در سراسر جهان محدود می‌شود. اگر مدل جدید بسیار مشابه مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد، تعجبی ندارد؛ چون لکسوس RC 350h F اسپرت یک نسخه اسپرت بلک (Sport Black Edition) در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش گذاشت.

رنگ بیرونی براق با رینگ‌های سیاه مات و کالیپرهای ترمز نارنجی یا سیاه همراه می‌شود. بسیاری از تزئینات طرح کرومی نیز برداشته خواهند شد؛ ولی در عوض از طرح کروم سیاه روی جلوپنجره مشبک و پنجره‌ها استفاده می‌شود.

در کابین ظاهر طراحی ظریفی وجود دارد؛ دوخت طرح نارنجی را می‌توان در سراسر فضای داخلی پیدا کرد که پوشش همه چیز را از صندلی، داشبورد و پنل درها در بر می‌گیرد. حتی یک فرمان با ظاهر منحصربه‌فرد چوبی وجود دارد که در طرح جذاب سیاه توسط یک فروشگاه خوشنویسی ژاپنی ساخته شده است. هر یک از نسخه‌های ویژه RC F اسپرت بلک لاین دارای سامانه ناوبری همراه با پکیج صوتی مارک لوینسون، دستیار پارک بصری، مون‌روف و چراغ‌های جلوی LED سه پرتوی است.

فقط ۶۵۰ نمونه از مدل لکسوس RC F اسپرت بلک لاین تولید خواهد شد که با پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر (متعلق به مدل 300) و پیشرانه ۳.۵ لیتری خورجینی ۶ سیلندر (متعلق به مدل 350) عرضه می‌شوند. قیمت نسخه اولی همراه با سیستم محرک عقب از ۵۱,۳۷۰ دلار شروع می‌شود و با انتخاب سیستم تمام چرخ محرک به ۵۳,۷۵۵ دلار می‌رسد. نسخه قدرتمندتر لکسوس RC 350 با قیمت پایه ۵۴,۶۶۰ دلار با سیستم محرک عقب شروع می‌شود که با افزودن سیستم تمام چرخ محرک به ۵۶,۱۲۰ دلار خواهد رسید. نسخه محدود لکسوس RC F اسپرت بلک لاین مدل ۲۰۱۸ اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات