تصاویر جذاب از طوفان‌های شش سال گذشته در آمریکا

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر ثبت شده از طوفان‌های بزرگ جذابیت خاصی دارند. چاد کوان بهترین تصاویری که به ثبت رسانده را در ویدیویی منتشر کرده است.
تبلیغات

طوفان‌ها همواره وجود داشته‌اند و هر ساله تعداد زیادی طوفان از انواع مختلف رخ می‌دهد که بعضی از این طوفان‌ها تلفات جانی و مالی زیادی به همراه دارد و برخی دیگر نیز قدرت کمتری دارند و در نتیجه تلفات کمتری در پی خواهند داشت. تصویر برداری از طوفان‌ها علاقه‌مندان زیادی دارد و در طول سال‌های اخیر تعداد زیادی از این افراد در پی همین طوفان‌ها جان خود را از دست داده‌اند، اما هنوز هم علاقه مندان به این کار کم نشده است.

چاد کوان یکی از علاقه مندان به آموزش افراد در حین طوفان‌های آب و هوایی شدید است او همچنین از طوفان‌ها از فاصله دور تصویر برداری می‌کند و توانسته تصاویر خارق العاده را به ثبت برساند. او ویدیو از تصاویری که طی شش سال گذشته به ثبت رسانده، تهیه کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

هر ساله در آمریکا افراد زیادی با شروع هر طوفان به آن منطقه رفته و جان خود را به خطر می‌اندازند تا بتوانند تصاویری از فاصله‌ی خیلی نزدیک از طوفان به ثبت برسانند گر چه این حرفه علاقه مندان زیادی دارد ولی نمی‌توان از خطرات آن چشم پوشی کرد.

یکی از طوفان‌های پر هزینه‌ی آمریکایی طوفان کاترینا است که در سال دو هزار و پنج به وقوع پیوست که هزار و دویست نفر کشته و 113.4 میلیارد دلار خسارت مالی در پی داشت.

نظر شما در مورد تصاویری که چاد کوان به ثبت رسانده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات