قابلیت Ambient Mode تلویزیون سامسونگ را با محیط خانه یکپارچه ‌می‌کند

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قابلیت جدید تلویزیون‌های سامسونگ، آن‌ها را به گزینه‌ی جذابی برای خانه‌های هوشمند و مدرن تبدیل کرده است.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی از سری کامل تلویزیون‌های خود در سال ۲۰۱۸ پرده برداشت. اما تلویزیون های جدید سامسونگ، قابلیت‌های جذابی را در کنار سخت‌افزار بهبود یافته به همراه دارند که برای کاربرانی جذاب خواهد بود.

سامسونگ بالاخره زمان عرضه‌ی تلویزیون‌ های سامسونگ Micro LED خود را اعلام کرد. اولین محصول مجهز این فناوری که کارشناسان آن را اصلی‌ترین رقیب OLED می‌دانند، در تابستان سال جاری (مرداد ماه ۹۷) میلادی به بازار عرضه خواهد شد. دیگر تلویزیون سامسونگ، تلویزیون Q9S 8K این شرکت خواهد بود که به پنلی با رزولوشن فوق‌العاده ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل مجهز است. فناوری آپ‌اسکیل هوشمند به وسیله‌ی الگوریتم هوش مصنوعی نیز در این تلویزیون دردسترس خواهد بود تا با افزایش رزولوشن محتوایی با رزلوشون پایین‌تر، تجربه‌ی بصری بهتری را به ارمغان بیاورد. به گفته‌ی مدیران سامسونگ این فناوری ضعف‌های مشهود الگوریتم‌های ارتقای رزولوشن فعلی را پوشش خواهد داد.

سامسونگ فروم 2018

همچنین مدیران سامسونگ اذعان کرده‌اند که این تلویزیون جدید توانایی پوشش ۱۰ درصدی فضای رنگ DCI P3 را دارد. پشتیبانی از استاندارد HDR برای پخش محتوای مناسب، از دیگر مشخصه‌ی این تلویزیون 8K است.

اما نسل جدید تلویزیون‌های فریم اکنون میزبان چندین قابلیت جذاب جدید هستند. این تلویزیون‌ها با توجه به سبک خاص طراحی خود، یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار خواهند بود. قاب اندک اطراف صفحه‌نمایش در کنار اتصال کامل تلویزیون به دیوار بدون وجود هرگونه فضایی، این تلویزیون‌ها را به قاب عکسی بزرگ با قابلیت پخش محتوای تصویری تبدیل کرده است.

سامسونگ فروم 2018

نسل جدید تلویزیون‌های فریم سامسونگ از حالت ویژه‌ای به نام Ambient Mode بهره می‌برند. در این حالت نه‌تنها امکان نمایش آثار هنری (همانند قاب عکس) وجود دارد، بلکه امکان نمایش اخبار یا شرایط آب و هوایی را نیز دارد. اما جذاب‌ترین قابلیت این حالت، امکان نمایش محیط پشت تلویزیون برای یکپارچه کردن تصویر آن به دیوار را دارد. برای این کار کافی است از تلویزیون و محیط اطراف آن عکس گرفته و آن را دراختیار الگوریتم تعبیه شده در تلویزیون قرار دهید تا به صورت خودکار با نمایش تصویری مشابه با محل نصب تلویزیون،‌ شاهد نتیجه‌ی جذابی باشید.

تلویزیون فریم سامسونگ

دستیار صوتی بیکسبی نیز در نسل جدید فریم دردسترس خواهد بود تا تنها با دستورها صوتی امکان کنترل تلویزیون دردسترس باشد.

قیمت تلویزیون جدید سامسونگ هنوز اعلام نشده است.

به لطف پلتفرم SmartThings سامسونگ و اپلیکیشن مخصوص آن نیز اکنون تلویزیون‌های سامسونگ به بخشی از پلتفرم خانه‌ی هوشمند سامسونگ تبدیل شده است تا قابلیت‌هایی مانند ادامه‌ی نمایش محتوای در حال پخش در موبایل، در تلویزیون‌های این شرکت دردسترس باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات