مایکروسافت نسخه‌ اختصاصی از گلکسی اس 9 را عرضه می‌کند

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ای اختصاصی از گلکسی اس ۹ را به‌همراه سرویس‌های خود به‌فروش می‌رساند.
تبلیغات

همانند سال‌ گذشته، امسال نیز مایکروسافت تصمیم به فروش نسخه‌ی اختصاصی خود از گلکسی اس ۹ گرفته است. این گوشی‌ از طریق تمامی فروشگاه‌های مایکروسافت در سراسر ایالات‌متحده قابل‌خرید و تهیه است و از ویژگی‌های سفارشی بهره می‌برد.

مایکروسافت درباره‌ی تغییرات این نسخه‌ نسبت به نسخه‌ی عمومی گفته است:

هنگامی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را جعبه‌گشایی کنید و به وای‌فای متصل کنید، شخصی‌سازی‌های سفارشی مایکروسافت روی این دستگاه‌ها اعمال خواهند شد.

به‌نظر می‌رسد که شخصی‌سازی‌های امسال نیز مانند سالِ پیش، شامل اپلیکیشن‌های مایکروسافت نظیر آفیس، وان‌درایو، کورتانا، اوتلوک و دیگر موارد می‌شود. با این‌حال، به‌نظر نمی‌رسد که لانچر محبوب مایکروسافت به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌های فوق نصب شده باشد. در حالی‌که مایکروسافت از این دستگاه‌ با لفظ «نسخه‌ی مایکروسافتی» یاد کرده است؛ اما سامسونگ پیش‌تر چنین نام‌گذاری را غلظ عنوان کرده بود.

هرگز برند «نسخه‌ی مایکروسافت» به محصولات سامسونگ‌ گلکسی اطلاق نمی‌شود. مایکروسافت تنها این دستگاه‌‌ها را به‌گونه‌ای پیکربندی کرده تا اپلیکیشن‌هایی مانند آفیس، وان‌درایو، کورتانا، اوتلوک و دیگر موارد در آن وجود داشته باشند.

ردموندی‌ها در سال ۲۰۱۵ قراردادی را با سامسونگ منعقد کردند که به موجب آن، اپلیکیشن‌های اسکایپ و وان‌درایو به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ نصب می‌شدند. این اتفاق با عرضه‌ی گلکسی اس ۸ دوباره تکرار شد؛ با این تفاوت که این‌بار سرویس‌های مایکروسافتی بیشتری روی این گوشی‌های‌هوشمند قرار داشتند.

هدف از انجامِ این‌کار، رشد محبوبیت و استفاده از سرویس‌های نرم‌افزاری این شرکت نزد کاربران اندرویدی است و سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات اندرویدی، مایکروسافت را در این راه همراهی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات