سرویس استریم آنلاین اختصاصی فرمول یک با نام F1 TV معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سرویس استریم آنلاین اختصاصی فرمول یک موسوم به F1 TV، از اوایل فصل ۲۰۱۸ در چند کشور جهان با قیمت حداکثر ماهانه ۱۲ دلار در دسترس خواهد بود.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد که سرانجام طرفداران مسابقات فرمول یک امکان مشاهده‌ی گرن‌پری‌های جذاب را بدون اشتراک کابلی تلویزیون و از طریق سرویس استریم اختصاصی فرمول یک پیدا خواهند کرد. وب‌سایت رسمی فرمول یک از آغاز به‌کار سرویس استریم آنلاین و اختصاصی F1 TV در اوایل فصل ۲۰۱۸ خبر داد.

Formula 1 2018 / فرمول یک 2018

F1 TV با داشتن اشتراک مختلف ماهانه به قیمت‌های ۸ تا ۱۲ دلار، ابتدا در قالب نرم‌افزار دسکتاپ و تحت وب در دسترس است. اپلیکیشن‌های تلفن همراه هوشمند یا ابزار استریم مانند اپل TV و Fire TV آمازون در ادامه و با گذشتن مدتی کوتاه (زمان دقیق اعلام نشده است) از آغاز این سرویس، از آن پشتیبانی خواهند شد. سرویس F1 TV Pro به‌عنوان گرا‌ن‌ترین اشتراک، امکان استریم بدون تبلیغات تمام مسابقات به همراه دورهای تمرینی و زمان‌گیری، مشاهده‌ی دوربین بالای سر هر ۲۰ راننده، اطلاعات و جزئیات زنده‌ی هر مسابقه، مشاهده‌ی زنده‌ی کنفرانس مطبوعاتی تیم‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی قبل و بعد از هر مسابقه و قابلیت مشاهده‌ی دو تصویر همزمان در کنار شخصی‌سازی را فراهم می‌کند.

Formula 1 2018 / فرمول یک 2018

علاوه بر این، با خرید اشتراک F1 TV Pro تصاویر اختصاصی که در پلتفرم‌های دیگر موجود نیست، مانند ویدئوهای آرشیوی مسابقات قدیمی و تماشای زنده‌ی مسابقات فرمول دو، GP3، سری رقابت‌های پورشه سوپرکاپ و قابلیت‌های دیگر که در آینده اعلام می‌شوند، در دسترس مشترک خواهند بود. اشتراک F1 TV Pro  ابتدا در نزدیک به ۱۲ کشور جهان شامل ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، مکزیک، بلژیک، اتریش، مجارستان و چند کشور آمریکای لاتین در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی ارائه می‌شود. اشتراک ارزان‌تر F1 TV Access با گزارش زنده‌ی صوتی، اطلاعات مسابقه و دسترسی با تأخیر به ویدئوی رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

Formula 1 2018 / فرمول یک 2018

تماشای زنده‌ی مسابقات فرمول یک در هر کشور مشکلات خاص خودش را دارد. با بر سر کار آمدن هولدینگ لیبرتی مدیا (Liberty Media) در اوایل سال ۲۰۱۷، فرمول یک بیشتر مورد توجه شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب قرار گرفته است. سرویس اشتراک استریم اختصاصی F1 TV قدم مثبتی است؛ ولی به دلیل قراردادهای شبکه‌های تلویزیونی، وجود این سرویس در کشورهای بزرگی مانند بریتانیا و کانادا (شبکه‌ی تلویزیونی Sky تا سال ۲۰۲۴ انحصار پخش مسابقات فرمول یک در بریتانیا را در اختیار دارد) با محدودیت مواجه شده است.

باید منتظر استقبال طرفداران از F1 TV و امکان عرضه‌ی این سرویس در کشورهای بیشتر ماند. وب‌سایت رسمی فرمول یک، ویدئوی زیر را جهت پیش‌نمایش و معرفی ویژگی‌های F1 TV منتشر کرده است. فصل جدید از یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ و گرن‌پری استرالیا شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات