اپل پارسال ۱۸ میلیون اپل واچ فروخت

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۷ برای گجت پوشیدنی اپل بسیار موفقیت‌آمیز بود؛ فروش اپل واچ در این سال، ۱۸ میلیون واحد گزارش شد که معادل رشد ۵۴ درصدی بود.
تبلیغات

شرکت اپل جزئیات مربوط به فروش ساعت‌های هوشمند خود را منتشر نکرده، اما به این نکته اشاره کرده که بهترین سه ماهه برای اپل واچ همین فصل پاییز بوده که رشد ۵۰ درصدی در تعداد فروش برای چهارمین فصل متوالی داشته است.

به گزارش Canalys، فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال قبل، ۵۴ درصد رشد داشته است. این گزارش حکایت از آن دارد که اپل واچ 3 با فروش ۴۸ درصدی، اصلی‌ترین دلیل این رشد در مقایسه با مدل‌های قبلی بوده است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که چه تعداد از مشتریان منتظر آپدیت‌هایی بودند که همراه با Apple Watch Series 3 منتشر شد.

apple watch sales

با توجه به عرضه‌ی اولیه و محدود اپل واچ 3 سلولار در سطح جهانی، اپل فرصت‌های دیگری برای رشد بیشتر اپل واچ در سال جاری خواهد داشت؛ ورود به بازارهای جدید مثل سنگاپور و هنگ‌کنگ در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸، درست به موقع برای سال جدید چینی بوده است.

در ماه می گذشته گزارش شده بود که اپل واچ، محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است. به نظر می‌رسد اپل سال ۲۰۱۸ این پیشروی را تثبیت می‌کند.

اپل با تمرکز روی بخش کاربری‌ این محصول پیشرفت زیادی داشته است؛ آپدیت‌های اخیر اپل واچ 3 مثل GymKit و Apple Heart Study نشان می‌دهند که کاربرد زیادی دارند و کاربران را ترغیب به خرید این نوع محصولات می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات