تاریخ کنفرانس بیلد 2018 مایکروسافت فاش شد

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق خبرها، کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
تبلیغات

شرکت مایکروسافت طبق سنت همیشگی، در رویداد توسعه‌دهندگان خود زمان برگزاری کنفرانس بیلد جدید را اعلام می‌کرد؛ اما به نظر می‌رسد امسال ردموندی‌ها در حال تغییر رویه خود هستند. گفتنی است این شرکت تاکنون به‌طور رسمی، زمان دقیقی را برای برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت خود اعلام نکرده است؛ اما برخی شایعات، خبر از برگزاری این رویداد در اردیبهشت ماه می‌دهند.

طبق اعلام کاربری به نام WalkingCat shows off در صفحه توئیتر خود، کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت قرار است از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در شهر سیاتل برگزار شود. همان‌طور که گفتیم، تاکنون مایکروسافت تاریخ دقیقی از زمان برگزاری این کنفرانس اعلام نکرده است؛ اما از آن‌جایی که تاکنون موضوعات افشا شده توسط این کاربر اشتباه نبوده‌اند، احتمال می‌رود تاریخ اعلام شده صحیح باشد.

نکته جالب در مورد زمان برگزاری بیلد جدید مایکروسافت، هم‌زمان بودن آن با تاریخ رویداد توسعه‌دهندگان گوگل است. طبق اعلام گوگل، کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد و هفته مهمی را برای طرفداران گوگل و مایکروسافت رقم خواهد زد.

به‌طور مشخص نمی‌توان از محتوای کنفرانس آتی مایکروسافت سخن گفت؛ اما انتظار می‌رود ردموندی‌ها، به موضوعاتی چون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، بیلد جدید ویندوز ۱۰ و کدنویسی رداستون ۵ بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات