پیش فروش محصولات MVM با افزایش قیمت آغاز شد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سه مدل از خودروهای چری که در ایران MVM نام دارند، توسط مدیران خودرو پیش‌فروش می‌شوند. این محصولات شامل تیپ‌های مختلف X33 اسپرت، X22 و هاچبک 315 خواهند بود.
تبلیغات

در جدیدترین اعلامیه‌ی رسمی مدیران خودرو، یکی از نماینده‌ها‌ی رسمی شرکت چری چین در ایران، افزایش قیمت دیده می‌شود. رشد هزینه‌ی خرید مدل‌های چینی کم‌تر از محصولات کره‌ای و ژاپنی است؛ اما برای خریدار با متوسط درآمد جامعه‌ی ما، قابل توجه به نظر می‌رسد.

ام وی ام x33s

برای علاقه‌مندان X33 اسپرت CVT مدل ۹۷، قیمت نهایی نزدیک به ۸۴ میلیون تومان خواهد بود. شرایط خرید این محصول به‌شکل اقساطی نیز مهیا است و به‌صورت ۱۲، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه عرضه می‌شود. دیگر محصول MVM، کراس‌اور کامپکت X22 است که در نسخه‌های اسپرت و اکسلنت با گیربکس اتوماتیک یا همراه جعبه‌دنده‌ی دستی قابل خرید خواهد بود. ارزان‌ترین نمونه، موسوم به X22 MT، حدود ۶۰.۵ میلیون تومان قیمت دارد؛ درحالی‌که گران‌ترین نسخه با نام X22 AT اسپرت اکسلنت، نزدیک به ۷۲ میلیون تومان پیش‌فروش می‌شود.

ام وی ام ۳۱۵

برای مدل 315H از محصولات MVM، تیپ اسپرت اکسلنت در نظر گرفته شده است که در نهایت با قیمت ۵۱.۵ میلیون تومان قابل خرید خواهد بود. این نسخه، کامل‌ترین نمونه‌ی 315H است و پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار، امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی ۷ اینچ، دوربین عقب، صندلی‌های چرم مصنوعی و رینگ‌های ۱۵ اینچ به همراه دارد.

 علاقه‌مندان محصولات MVM می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو، اطلاعات بیشتری به دست آورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات