نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به ذن فون 5 زد، ذن فون 5 و ذن فون 5 لایت

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود در MWC 2018 از سه گوشی‌ هوشمند ذن‌فون ۵ زد، ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لایت رونمایی کرد که نگاه نزدیک ویدیویی به این گوشی‌ها را در ادامه می‌توانید به نظاره بنشینید.
تبلیغات

ایسوس دقایقی پیش نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کرد. ذن‌فون ۵ زد، ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لایت گوشی‌های هوشمند جدید کمپانی تایوانی هستند که البته تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. ذن‌فون ۵ زد و ذن‌فون ۵ را باید گوشی‌هایی با ظاهر یکسان خواند که تنها در مشخصات فنی تفاوت‌هایی جزئی با هم دارند. در مقابل ذن‌فون ۵ لایت قرار دارد که از نظر ظاهری، ظرافت‌های طراحی در آن کمتر از ذن‌فون ۵ رعایت شده است. 

به‌جرئت می‌توان ذن‌فون ۵ زد و ذن‌فون ۵ را از نظر ظاهری به اسنشال فون و آیفون ۱۰ شبیه دانست؛ چراکه محصولات ایسوس نیز در لبه‌ی بالایی دارای زائده‌ای هستند که سنسور‌ها و دوربین سلفی در آن جای گرفته است. ذن‌فون ۵ لایت برخلاف دو برادر پرچم‌دار خود دارای چنین زائده‌ای نیست و حاشیه‌ی بالایی و پایینی همچون سایر گوشی‌ها دارد. البته این حاشیه ضخامت کمی دارد و از این‌رو بخش بزرگی از پنل جلویی به صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی اختصاص پیدا کرده است. 

ایسوس در پی آن است تا به‌صورت جدی وارد بازار گوشی‌ هوشمند شود و از این‌رو تمرکز خود را متوجه ذن‌فون‌های جدید کرده است. در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گوشی‌های جدید ایسوس را به نظاره بنشینید. 

تماشا در یوتیوب

نظر شما در خصوص گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات