آمازون، برکشایر هاثاوی و جی پی مورگان کمپانی بهداشتی و درمانی تاسیس می‌کند

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سه کمپانی نام آشنای آمازون، برکشایر هاثاوی و جی‌پی‌مورگان برای یک شرکت درمانی و بهداشتی با هدف خدمت‌رسانی به کارمندان این سه کمپانی تاسیس می‌کنند.
تبلیغات

با توجه به اینکه کمپانی‌هایی نظیر آمازون، جی‌پی‌مورگان و برگشایر هاثاوی در زمره‌ی بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در جهان هستند، از این‌رو تصمیم‌گیری در حوزه‌هایی نظیر راه‌اندازی یک کمپانی مستقل بهداشتی برای رفع نیازهای این کمپانی‌ها امری ساده و قابل انجام است. روز گذشته شاهد انتشار خبری بودیم که نشان از سرمایه‌گذاری سه کمپانی بزرگ آمازون، برکشایر هاثاوی و جی‌پی‌مورگان برای تاسیس یک کمپانی جدید فعال در حوزه‌ی بهداشت و درمان داشت. این کمپانی خصوصی با هدف مدیریت نیازهای درمانی کاربران کمپانی‌های مورد نظر تاسیس شده و به‌صورت خصوصی نیز اداره خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده کارمندان این سه کمپانی به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی این کمپانی استفاده کنند.

به گزارش وال‌استریت‌ژورنال این کمپانی بهداشتی و درمانی بدون در نظر داشتن سوددهی و در نظر داشتن فاکتورهای مالی فعالیت خواهد کرد. بنابر اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود این کمپانی جدید بهداشتی و درمانی با در نظر گرفتن دستاوردهای بلندمدت به فعالیت خود ادامه دهد. 

جف بزوس، مدیرعامل و موسس آمازون در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما کاملا از مشکلات و چالش‌های ورود به حوزه‌ی فعالیت بهداشت و درمان آگاه هستیم. هدف ما از ورود به این فضا کاهش بار مالی روی اقتصاد کشور در کنار افزایش بهره‌وری برای کارمندان و خانواده‌‌ی آن‌ها از طریق ارائه‌ی خدمات با کیفیت است.

وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاثاوی نیز د‌ر این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هزینه‌های درمانی و بهداشتی در آمریکا بار بزرگی بر دوش اقتصاد آمریکا قرار داده و هر روز شاهد افزایش آن هستیم.

جیمی دیمون نیز به این نکته اشاره کرده که هدف نهایی راه‌اندازی این شرکت مشترک برای فعالیت‌های بهداشتی و درمانی ایجاد راهکارهایی برای منفعت اقتصاد آمریکا، کارکنان و خانواده‌های این افراد است.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات این کمپانی جدید ارائه نشده و به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد شکل‌گیری تیم مدیریتی و تبیین نقشه‌ی راه برای این کمپانی باشیم. به طور حتم اصلی‌ترین تمرکز این کمپانی استفاده از فناوری برای کاهش هزینه‌های درمانی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات