لینکدین و مایکروسافت برای شما رزومه می‌نویسند

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با همکاری لینکدین، ابزاری جهت تهیه و تنظیم رزومه از طریق مایکروسافت آفیس ۳۶۵ در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

دیگر برای یافتن واژگان مناسب جهت توصیف آخرین شغل خود نیازی به جستجو در لغت‌نامه ندارید؛ مایکروسافت و لینکدین این کار را به‌صورت اتوماتیک برایتان انجام خواهند داد.

شرکت مایکروسافت و شبکه اجتماعی لینکدین (که در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۲۶ میلیارد دلار به تصاحب مایکروسافت درآمد)، با همکاری هم، Resume Assistant را روانه بازار می‌کنند؛ یک ابزار یکپارچه با نرم‌افزار ورد که با استفاده از پیشنهاد شرح تجربیات کاری که از پروفایل‌های مشابه موجود در لینکدین استخراج می‌کند و همچنین مقررات مربوط به آگهی مشاغل، شما را در تهیه و تنظیم رزومه یاری خواهد کرد. این قابلیت در دسترس کاربران مایکروسافت آفیس ۳۶۵ قرار می‌گیرد؛ ولی برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری در لینکدین نیست.

اما زمانی که رزومه اتوماتیک خود را ساختید، چه اتفاقات دیگری در انتظارتان است؟ قابلیت Resume Assistant وعده می‌دهد که سطح مربوط به فرصت‌های شغلی شما را به‌طور مستقیم در مایکروسافت ورد وارد کند.

این ابزار، جدیدترین محصولی است که توسط شرکت مایکروسافت در لینکدین ارائه می‌شود. تحلیلگران صنعت بر این باورند که مایکروسافت ممکن است برای جذب مشتریان بیش‌تر، دست به هر کاری بزند و احتمالا کمپانی‌ها را مجاب به استخدام، یادگیری و تهیه پکیج‌های آموزشی کند.

زمانی که مایکروسافت اولین مزایده خود را برای شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین عنوان می‌کرد، رایان کریگ، مدیر عامل سرمایه‌گذاری خصوصی دانشگاه ونچرز گفت:

مایکروسافت می‌تواند کنترل امور بازار را در مواقعی که لینکدین به‌عنوان یک شرکت مستقل قادر به انجام آن نیست، به دست بگیرد. این دو شرکت با همکاری هم می‌توانند یک راه حل مفید در حوزه منابع انسانی ارائه دهند.

این راه حل منابع انسانی، تنها محدود به Resume Assistant نمی‌شود و مطمئنا این همکاری دستاوردهای بسیار دیگری نیز در پی خواهد داشت.

در نهایت می‌توان گفت که ابزار جدید مایکروسافت، نسبت به دستیار قدیمی کلیپی (Clippy) از امکانات وسیع‌تری برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات