ال‌ جی وی 30 پلاس وارد بازار ایران شد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی الکترونیکس گوشی‌ هوشمند جدید وی ۳۰ پلاس را وارد ایران کرده که در مقایسه با وی‌ ۳۰ شاهد تغییراتی بوده است.
تبلیغات

طبق اعلام ال‌جی الکترونیکس، گوشی‌ هوشمند وی ۳۰ پلاس وارد کشور شده است. گوشی جدید ال‌جی وی ۳۰ پلاس قدرت سری V ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. گوشی وی ۳۰ پلاس با چند قابلیت ویژه برای بهبود تجربه‌ی کاربری راهی بازار شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این گوشی‌ هوشمند باید به بهره‌گیری از اولین دوربین با میزان دیافراگم لنز F 1.6، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای تولید ویدیوهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر اولد FullVision کشیده‌ی ۱۸ به ۹، طراحی ساده‌، ویژگی‌های صوتی بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

دوربین اصلی در پشت گوشی وی ۳۰ پلاس با دیافراگم F1.6 باعث می‌شود نور بیشتری به سنسور برسی و تصاویر باکیفیت‌تری ثبت شود. این دوربین به لنز شفاف Crystal Clear نیز مجهز شده است و می‌تواند رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنز‌های پلاستیکی ثبت کند. دوربین دوم گوشی وی ۳۰ پلاس از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و لنز واید بهره می‌برد و میزان اعوجاج تصویر در حاشیه‌های آن به نسبت V20 تا دوسوم کاهش پیدا کرده است.

حالت جدید Cine Video ال‌جی با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگنمایی نقطه‌ای باعث می‌شود هر کسی قادر به ثبت ویدئو مانند فیلم‌برداران حرفه‌ای باشد. کاربران اکنون می‌توانند تنها به وسیله گوشی هوشمند، ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا با افکت‌های سینمایی از ژانرهای مختلف ضبط کنند. دروبین‌های معمولی فقط اجازه می‌دهند مرکز تصویر را بزرگنمایی کنید؛ اما قابلیت بزرگنمایی نقطه‌ای که برای اولین بار توسط ال‌جی معرفی شده است، با استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری پیشرفته در وی ۳۰ پلاس به کاربر اجازه می‌دهد با Zoom Slider روی هر شیء در هر قسمت قاب تصویر زوم کند.

ال جی وی ۳۰ پلاس

دوربین پیشرفته دوگانه با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض، از دوربین گوشی وی ۳۰ کوچک‌تر است و به همین خاطر این لنز کم‌ترین بیرون‌زدگی را دارد. برای به دست آوردن تصویری روان‌تر و دقیق‌تر، لنز استاندارد اصلی از قابلیت‌هایی نظیر لرزش‌گیر اپتیکال، لرزش‌گیر الکترونیکی و فوکوس خودکار هیبریدی بهره می‌برد. به علاوه فوکوس خودکار هیبریدی، دو قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار مرحله‌ای را ترکیب کرده است.

سری V گوشی‌های ال‌جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی‌ هوشمند به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها، کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا می‌کنند. گوشی V30+ نیز از  این قاعده مستثنا نیست. همچنین با وجود گشودگی F1.6، لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال‌جی V30+ برای تهیه‌ی ساده‌ی محتوای حرفه‌ای طراحی شده است. گوشی ال‌جی V30+ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی مراکشی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات