تیزر تبلیغاتی سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 9 منتشر شد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
شعبه کُره‌ی واحد موبایل سامسونگ با انتشار سه تیزر ویدیویی جدید، قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ را به نمایش گذاشته است.
تبلیغات

تا کم‌تر از دو هفته دیگر، سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در بارسلون رونمایی خواهد کرد. به همین جهت، شرکت کُره‌ای با انتشار ویدیوهای جدید تلاش کرده است تا عطش علاقه‌مندان را برای معرفی پرچم‌دار جدید خود دو چندان کند!

شعبه کُره سامسونگ، به‌تازگی سه تیزر ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است؛ با اینکه در ویدیوهای ارائه شده به صورت مستقیم به قابلیت‌های جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره نمی‌شود، اما با توجه به شایعات گذشته، می‌توان به مفاهیم موجود در این تیزرها پی برد. در تیزر اول، جزئیات خاصی ارائه نمی‌شود؛ اما ممکن است نشانه‌ای مبنی بر بهبود عملکرد سخت‌افزاری پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ باشد.

دومین ویدئو نیز به عملکرد دوربین گلکسی اس ۹ در شرایط نوری نامناسب اشاره دارد. با این‌حال، سومین ویدئو کمی مبهم به‌نظر می‌رسد؛ حدس‌مان این است که در این تیزر ۱۵ ثانیه‌ای، سامسونگ به قابلیت‌های چندرسانه‌ای پرچم‌دار جدید خود از جمله بلندگوهای استریو اشاره کرده است. در ثانیه دهم نیز به قابلیت شکلک‌ سه‌بعدی اشاره می‌شود که به همراه اعضای ۲۰۱۸ سری «گلکسی اس» ارائه خواهد شد.

ویدیوهای ارائه شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ویدئو شماره ۱

ویدئو شماره ۲

ویدئو شماره ۳

آنچه در این ویدیوها ارائه می‌شود، با شایعات گذشته پیرامون گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هم‌خوانی دارد. پیش‌تر اعلام شده بود اعضای جدید سری «گلکسی اس» به دوربین قدرت‌مند با سنسور مجهز به لنز F1.5 عرضه خواهند شد؛ گمان می‌رود امکان تغییر اندازه دهانه لنزی در دوربین جانشین گلکسی اس ۸ وجود داشته باشد. ضمن اینکه مدل «پلاس» به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ در حالی‌که مدل کوچک‌تر با یک دوربین در پنل پشتی همراه خواهد بود.

در ادامه نیز باید به این موضوع اشاره کرد که کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ، به بلندگوهای استریو مجهز خواهند شد. ضمن اینکه بلندگوی اصلی، صدای فراگیر دالبی ارائه می‌دهد و حتی مدتی پیش اعلام شد که AKG در بهینه‌سازی بلندگوها با سامسونگ همکاری داشته است.

شرکت کُره‌ای به صورت رسمی تأیید کرده است که اعضای جدید سری «گلکسی اس» در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. ایوان بلس نیز مدعی شده است به دنبال رونمایی رسمی از گلکسی اس ۹، سامسونگ پیش‌فروش آن‌ها را پس از گذشت چهار روز آغاز خواهد کرد. گمان می‌رود پیش‌فروش پرچم‌داران امسال سامسونگ، نزدیک به دو هفته ادامه داشته باشد زیرا زمان عرضه آن‌ها، ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) اعلام شده است.

این افشاگر برجسته توئیتر، مدعی شده است اعضای جدید سری «گلکسی اس» در چهار رنگ بنفش، آبی مرجانی، نقره‌ای و مشکی وارد بازار خواهند شد. با این‌حال، شایعات حاکی از افزایش چشمگیر قیمت گلکسی اس ۹ نسبت به نسل قبل است؛ به‌طوری‌ که در بازار اروپا، اختلاف قیمت این مدل و پرچم‌‌دار ۲۰۱۷ شرکت کُره‌ای به ۱۴۰ دلار خواهد رسید!

از نظر طراحی، جانشین گلکسی اس ۸ تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهد داشت؛ در هر دو مدل، حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین صفحه‌نمایش وجود دارد. با این‌حال، تغییرات جزئی در پنل پشتی اعمال شده است؛ از جمله آن‌ها، می‌توان به انتقال حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی و چینش عمودی دوربین دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس اشاره کرد.

گمان می‌رود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با ۶۴ گیگابایت حافظه وارد بازار شوند؛ مدل ۶.۲ اینچی، در دو نسخه دیگر با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل خریداری خواهد بود اما مدل رده‌بالای پرچم‌دار ۵.۸ اینچی سامسونگ، به ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده است. همچنین گمان می‌رود مدل «پلاس» حافظه رم بیشتری نسبت به نسخه استاندارد داشته باشد؛ این گوشی، احتمالاً به شش گیگابایت رم مجهز خواهد شد. در حالی‌که نسل جدید گلکسی اس ۸، تنها چهار گیگابایت رم خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات